![]() |
hoe zit dat nou op 2 februari?
er komt een soort shandon tribute tour ofzo, maar wie spelen er nou allemaal (behalve undeclinable en heideroosjs). waar issut hoe duur isset tc?
je suis stupide |
Voor festivalletjes check bijv. festivalinfo.nl
Naam : Shandon Benefiet Festival In : Schijndel, Nederland Startdatum : 2/2/2003 (nog 18 dagen tot het begin van het festival) Einddatum : 2/2/2003 Capaciteit : Niet bekend. Artiesten : Bambix Belgian Asociality Ex Presidents, the Facegrind Fellatio Gazzoleen Heideroosjes, De Human Alert I Against I Janez Detd Skin Of Tears Thee S.T.P. Undeclinable Reisinformatie : City Theater Schijndel Beschrijving : Festival georganiseerd om de italiaanse band the Shandon te steunen. Deze waren namelijk betrokken in een ernstig auto-ongeluk waarbij ze gewond raakten en al hun spullen/toerbus kwijt raakten. Nieuws : Er is geen nieuws opgenomen in de database over dit festival. Als jij nieuws hebt over dit festival, dan kan je dat hier submitten. Historie : Er zijn geen eerdere afleveringen van dit festival in de database opgenomen. Als jij informatie hebt over eerdere afleveringen van dit festival, dan kan je dat hier submitten. Links : Shandon Benefiet |
om het boeiend te maken wie gaat?
- Roxy |
Citaat:
|
die link is trouwens:
http://home.zonnet.nl/shandonbenefiet/main.htm |
Ik ga misschien ook wel. Er spelen in ieder geval een hoop leuke bands die ik wil zien. (y)
|
ik wou wel gaan.. maar me papa en zusje vieren verjaardag.. dat betekend boze familie... maar wel blije ik :) :(
|
Citaat:
|
waarschijnlijk ga ik ook. Is niet zo ver weg en niet duur.
|
ik moet werken..
|
Schijndel? Waar ligt dat?
Een stukkie boven Eindhoven zegt onze 30 jaar oude bosatlas. Jammer ik wil I Against I zien, maar 't is een beetje verweg.. Is de laatste 30 jaar Schijndel toevallig iets zuidelijker te komen liggen? |
schijndel is wel dichtbij... maar tis niet echt mijn muziek, alhoewel ik human alert wel 'ns live wil zien
kga toch maar niet |
Citaat:
|
Citaat:
heel erg mis en mis jajaaaaa blondie!!! ik heb undeclinable nog nooit gezien :( en ik ga ws niet naar vandals want ik moet werken en blah en anders heb ik ook geen geld voor kadootje voor jou :P |
- Roxy
- Glow - YuckFou - Harrie the 5th (ik vraag me wel af of the shandon al dat geld wel echt nodig heeft, of dat dit weer een rede is om een feest te geven.....) |
Jaja! Ik ben ook van de partij 2 februari! (y) Iets te gaaf dat festivalletje :D
Vette bands allemaal, maar vooral The Ex Presidents! Joehoew! Die moet je zeker zien, het gerucht gaat dat het optreden van the Ex Presidents het laatste van ze is, dussss misschien de laatste kans om ze te zien! Zie ook www.theexpresidents.tk voor mp3 en andere info :D (y) |
Citaat:
|
- Roxy
- Glow - YuckFou - Harrie the 5th - Ufke |
Citaat:
|
Nee het laatste optreden van TEP is in de Roos in deurne 15 maart dacht ik.....
iig ik heb kaartjes! :) |
Citaat:
|
Citaat:
aaaaaaachh *knuffelt zusje* ben gaat wel naar vandals... met tinus... ze bellen je nog wel... ik moet werken bleeeeeegh |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |