![]() |
Zijn er ook mensen die volgende week naar "THE BIG NIGHT"....
in het Gelredome (Arnhem) gaan?
Ik wel, ik ga zaterdag(avond/nacht). Lijkt me wel gaaf. |
Citaat:
maar wie treden er nu op? |
Citaat:
Geen idee, maar ik hoorde wel dat er best wel veel 'bekende' artiesten komen. Niet alleen uit Nederland, maar ook daarbuiten. Maar voor de rest weet ik het niet. Wanneer ga jij er naar toe: zaterdag of zondag? |
--> Afterparty.
|
Citaat:
Ik weet niet precies wanneer ik ga. Het is toch iets van Unox? Tenminste wij hebben van Super de Boer vrijkaartjes...stuk of 20...best wel zonde want er gaan maar 12 mee... dus 8 kaartjes kunnen we weggooien... Welke dag ik dus ga weet ik niet... zal even maandag kijken |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet er echt helemaal niets vanaf... ik weet alleen dan het volgende week ergens is. |
hey
ik ga der ook heen met een vriend en een vriendin. Gaat vanuit de edah. weet ook nie wei er allemaal komt enzo we zien wel.. doei groetjes xxx muisje |
Ik ben ook van de partij samen met nog een stuk of 40 collega's van albert hein alkmaar.
Er zijn optredens van alice deejay, guus meeuwis, vagant, rené froger en er is nog een special surprise act...het is dus duidelijk de goeie muziek moet dus van de surprise act komen. Geniet en drink met je maten |
En die surprise act is geloof ik Frans Bauer... Tenminste dat zei een collega/vriendin van mij.. Ik ga zaterdagavond heen, met de Albert Heijn Stadskanaal omdat wij de Suske en Wiske actie van afgelopen zomer hadden gewonnen!
http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Ik ga ook naar de Big Night!
OP zaterdag samen met de Albert Heijn uit Den Bosch,Maaspoort. Wij hadden ook iets met die suske en wiske actie gewonnen ,geloof ik. Ik heb er echt veel zin in ,en die artiesten lijken me ook wel heftig! See you adiosadios |
Citaat:
even vraagje tussendoor... |
Hallo allemaal!!
Wie gaan er allemaal zondag naar de BIGNIGHT?????? Ikke dus wel!!! mail-me! Ik ga vanuit de EDAH!!! (En trouwens......ook UBBO HAVO 5!!!, even terzijde)... Nou tot zondag dan maar!!! Gezellig met Alice, Guus Meeuwis en Rene Froger ennu wie nog meer????? groetjes!! |
Ik ga ook. Gratis kaartje van super de boer waar ik werk.
Hoop dat het een beetje leuk word, maar dat zal wel. xxx Cosmic |
Nee
|
Citaat:
WHAA...zelfs onstwedde op het forum?? |
Ik gaat ook. Op zaterdag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |