![]() |
Punk Rock & Roll in Patronaat a.s. zondag
Heb te horen gekregen van een vriend dat er a.s. zondag punk rock & roll bandjes spelen in het Patronaat, Haarlem.
Namen van alle bands weet ik niet meer, er treden iig 4 bandjes op, o.a. The Riplets. (ik zal later de andere 3 namen toevoegen) Het begint om 17:00 en eindigt om 22:00 en de entree is gratis Bon. |
ZONDAG 19 Prijs GRATIS 17.00 - 22.00 u
Club Funday goes Rock & Roll & Sixties Garage: The Royal Beat Conspiracy (Zwe) + The Skidmarks + The Riplets + DJ's Izzy & Ratz |
club funday is altijd wel koel (y)
|
Ja....1 problemos....
Ik heb vervoer nodig en als het aan me vader ligt doet hij dat niet..vooral niet als hij weet om wat voor muziek het gaat.Anders zou ik 100% gaan. Als iemand toch zo aardig wil zijn he.....? Contact me Worldpeaceman@hotmail.com peaCe |
Citaat:
en er bestaat ook zoiets als een trein. |
Waarom is Haarlem zo ver weg?
Verdomme, waarom spelen ze niet in Eindhoven of in Reuzel?! |
Citaat:
Noord Brabant is kut |
Citaat:
On topic: Maar Club Funday IS al gratis... Nu ben ik niet speciaal meer :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
The riplets is meidenpunkpop.
The skidmarks zijn wel behoorlijk rock&roll :cool: Maar ik ga niet. |
skidmarks zijn vet alleen is mij te ver en ik moet werken
|
:cool:
IK zal er waarschijnlijk ook wel te vinden zijn. (ook aangezien ik een kwartiertje fietsen van het Patronaat woon ;) (y) ) |
Citaat:
Nja ik zelf ga voor geen goud mijn adres gegevens in het openbaar zetten.Wel via email of iets dergelijks! En sorry maar heb 5 baks in me beurs zitten. En moet nog een fiets kopen wat pas gestolen is bij me. PeaCe ps:5baks=5 euro Ik hoop alsnog dat iemand me kan brengen zondag. Ik kan je wel voorzeggen dat ik in gelderland woon...omg Arnhem |
Wgeningen dus. Bij de "UNITAS!!" in de buurt?
|
Citaat:
en ik weet zeker dat er heel veel vieze oude mannetjes zitten op dit forum die langs je huis komen als ze je adres weten. heel gevaarlijk idd. |
Citaat:
Ga jij ook zondag...nja iederegeval iemand die weet waar ik ongeveer woon. PeaCe |
Citaat:
Ik heb over dat onderwerp nog heel wat te vertellen wat ik in me leven heb ervaren.Vandaar dat ik het wat voorzichter mee handel...vind je niet erg he??? PeaCe ps:En ik ben zeker bang voor dames die me opkomen halen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |