![]() |
Komen er ooit nog dinosauriërs?
Ik verkeerde in de veronderstelling dat het met goede kloontechnieken misschien eindelijk mogelijk zou worden om de dinosauriërs terug te brengen, maar de 'we-doen-het-wel-even-met-barnsteen'-theorie die ik uit Jurassic Park had opgepikt schijnt helemaal nergens op gebaseerd te zijn...? :confused:
Denk je dat we ooit nog in staat zullen zijn om de dinosauriërs weer tot leven te wekken? Zo ja, hoe gaan we dat doen? |
Ik denk dat het alleen mogelijk is als we het volledige DNA van de dinosauriër terug vinden (want in JP niet het geval was, en ze het 'maar ff met kikker DNA aanvulde', wat natuurlijk nooit kan)
Maar ik zou niet inzien waarom je dat zou willen doen :confused: , het dier is uitgestorven, heeft zijn kans in de natuur gehad. Ik denk dat de wetenschap zich beter kan richten op het heden/toekomst dan hier tijd aan te verspillen... |
Jah
|
Citaat:
|
Nee
ik denk niet dat er nog bruikbaar DNA is. en als het er is, heeft het zeer weinig verschillende oorkomsten. dus is de hele 10e generatie ofzow familie. en als ze zich dan nog voortplanten krijgen ze gehandicapte jongen, ed. lijkt me. |
Citaat:
|
Citaat:
En wie weet kunnen we de defecte genen repareren. Dan kunnen we een genetisch gezonde klonenpopulatie maken die zichzelf zonder inteeltverschijnselen in stand kan houden. :) |
Citaat:
|
Citaat:
*heeft vroeger ook meegeleefd met Platvoet & vriendjes :P* |
Citaat:
|
Citaat:
|
"Dinosaurs aren't extinct. They've just learned to hide in the trees" ;) :D
|
Citaat:
|
ze moeten dan wel in een aangepaste atmosfeer leven, natuurlijk :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, en dan bedoel ik het echte. Niet een door de mens gemaakte dino.
|
JP was onmogelijk, de gevonden mug (hij is wèl echt gevodnen) was een mannetje en die prikte geen bloed bij de dino's... dus ze hadden hoogstens muggen dna kunnen krijgen, nooit van de andere dino's...
|
Citaat:
maar helaas :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |