![]() |
Groningen!!!!!!!!!
Wie gaat er wel eens vet op stap in Groningen??? Het Feest, The Palace, De Drie, De Griet, Skihut, De Blauwe Engel, Het Fust, De Tapperij, De Kar, Het Pakhuis, 1e Kamer, etc... etc... In Groningen zijn gewoon de meeste en de beste kroegen... Naar mijn mening is Groningen het beste uitgaanscentrum van Nederland....
Maar mijn vraag is eigenlijk welke kroegen/dicsotheken je in Groningen eigenlijk het leukst vindt en waarom... p.s. Nog Waezenburgers hier?? |
hmz jah.. ik kom eigenlijk niet meer zo vaak in groningen maar heb er wel een aantal jaren gewoont en ik ben er geboren.. toen ik er laatst weer was, ben ik naar de drie geweest.. echt onwijs gezellig.. in totaal ben ik er geloof ik 4x geweest. ga zeker nog een keer..
|
ja Groningen is super om uit te gaan inderdaad! Ga er volgend jaar ook studeren dus dan zal 't nog wel erger worden met uitgaan enzo. Maar dat is niet erg...Groningen is geweldig!
|
Groningen is echt the place to be, ik zit er nu op school, terwijl ik in friesland woon!
Maar als ik er een kamer gevonden heb, hoef ik me zeker niet druk te maken over het uitgaanscentrum! |
Groningen rulez. De Drie in z'n geheel is leuk maar echt feest is de Beachbar en de Palace. De Kar vindt ik niet echt leuk en het Feest mag ik nie in http://forum.scholieren.com/frown.gif MAAR GRONINGEN IS DA BEST http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
vanaf 24 maart woon ik er dus...
maar het is zeker een top stad. |
vorige week skihut...was errug gezellig!!
|
Citaat:
|
ga ik ook wel es heen....
heeeeeel tof!!!! -xxx- |
Groningen, Assen, het hele noorden. Ongelooflijk vreselijk. The Palace, wat is dat nou voor een discotheek. Dat mag zich de grootste discotheek noemen van Groningen...tss Hangt toch absoluut geen sfeer. Verder al die kroegen, ja het zijn er veel, maar alles lijkt op elkaar. Overal kom je dezelfde mensen tegen en dat zijn veelal studenten en op zaterdag van die provincialen. Nee, das lekker...
|
Hey, kom ook eens in de selwerdflatbar3, erg gezellig daar...
Groningen binnenstad rulez zwaar, Groningen is niet voor niets in de top3 studentensteden van Nedereland.. |
nou dat is fijn dat het in gronnigen zo leuk uitgaan is, want ik kom over 1,5 jaar er studeren en een leuke uitgaansstad is dan mooi meegenomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |