![]() |
ook zoveel tussenuren????
hoeveel tussenuren hebben jullie
|
Uhm, ff denken, maandag 1, dinsdag 2 achter elkaar, woensdag 1, donderdag 3 achter elkaar + 2 pauzes :eek: en vrijdag 1, dus in totaal 8 tussenuren. :/
|
6 tussenuren :\
|
9
|
ik heb er deze periode iets van 13 ofzo.. egt mooi rooster...
moet er daarvan 6 KWT ( keuze werk tijd ) invullen.. dus nog wat ecgt over ofzo... maja.. zit dan toch op school.. gezellig en ik maak beter huiswerk op school.. dussssss |
geen :p
(als zijn mijn pauzes eigenlijk tussenuren.. duren evenlang als een lesuur..) btw, mijn rooster is dan ook zo "vol" dat er geen ruimte is voor tussenuren. alleen di-middag zou 't nog kunnen ;) |
Geen, ik vul ze op met kwt :)
Sommige periodes heb ik er wel 5 ofzo (zonder kwt 11!), alleen nu gelukkig niet. |
1+3+4+3+1=12 tussenuren per week. Ben blijven zitten, fa1, du1, gs1 en kcv afgesloten. Bovendien heb ik vrijstelling voor Nederlands.
|
5 (y)
|
dit blok 0
vorig blok 2 blok daarweer voor 1 dus mag niet klagen :) (qua tussenuren dan) |
uhmz 2 geloof ik (waarvan 1 pauze-uur), maar ik ga dan ook nog maar 2 dagen per week naar school (rest stage)
|
maandag 4
dinsdag 1 woensdag 4 donderdag 3 achter elkaar vrijdag 3 achter elkaar 15 in totaal dus, maar dat zijn ook meteen mn pauzes |
Maandag 2
Dinsdag 1 Woensdag 1 Donderdag 3 Vrijdag 1 IN TOtaaL dus 8 |
donderdag het 4e (nu dus) en vrijdag het 2e, is eigenlijk KWT maar komt op hetzelfde neer.
valt mee |
Ik heb geen tussenuren. Dat komt bij ons omdat ik een ICT opleiding volg en alle lessen uit 2 uur bestaan. Dat is wel lekker.
|
Ik heb helemaal geen tussenuren.
Ik doe 4Havo en heb het goede profiel gekozen. De rest heeft 2 of 4 tussenuren per week |
ik heb maar 1 tussenuur
|
ik heb er maar 2 :)
|
nee, mijn ouders hebben met de school wat kunnen regelen voor me :)
|
8
|
2 tussenuren, waarvan ik er van 1 een KWT uur gemaakt heb, dus maar 1 echt tussenuur.
|
Hoera, ik heb echt een fijn rooster, ik heb namelijk helemaal géén tussenuren...
Maandag, dinsdag en woensdag heb ik 6 uur, donderdag 7 en vrijdag 5 uur. Hoe relaxet...... |
Ik zie hier dat sommige mensen echt ontzettend tussenuren hebben zelfs boven de 10. Dat snap ik nou echt niet! Zijn die mensen op die scholen zóóó dom om niet eens een fatsoenlijk rooster te kunnen samenstellen :confused: Maar in ieder geval, ik heb er 3. Maar dat komt omdat ik niet de wiskunde heb gekozen die in mijn profiel zit, maar een hogere wiskunde :o
|
8, en ik vind ze alle 8 heerlijk :D
|
Op papier heb ik er 7 (Y) maar doordat ik vaak een les eerder mag doen heb ik er nog zo;n 3 á 4 per week over ...
|
Met mn nieuwe rooster 1 of 2. Ben helemaal blij met mn nieuwe rooster :D
|
Ik heb er nu 6 per week. Ik vind het soms wel handig/gezellig/praktisch, maar je bent wel later uit. Op vrijdag is het gewoon ronduit stom, want dan heb ik 2e uur tussenuur, 4e uur tussenuur en 7e uur tussenuur..vind ik beetje vervelend.
|
Ik heb maar 4 tussenuurtjes, een hele verbetering ten opzichte van vorig schooljaar.
|
Ik heb maar 6 verplichte uren in de week.. Geen tussenuren.
|
Nu heb ik KWT :o
|
Citaat:
|
2
achter elkaar (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ikke heb er 2 :p
|
uhm maandag 2e en donderdag 6e....1+1=2...2 dus maar heb maandag, woensdag en donderdag 8 uur...:|
|
Maandag: 2 tussenuren
Dinsdag: 4 tussenuren Woensdag: 2 tussenuren Donderdag: 2 tussenuren Vrijdag: 3 tussenuren In totaal 13 dus... :eek: en hierbij heb ik nog geeneens 'echte' pauzeuren bij gerekend... :( |
briljante uitvinding van onze school leiding. als je minder dan 32 echte lesuren hebt moet je de rest invullen met keuze werk uren. aangezien ik deze periode maar 21 echte lesuren heb, heb ik nu 11 keuze werk uren :(
|
Een stuk of 4 per week (5 HAVO).
Opzich vind ik dat wel prettig, ik loop altijd even naar huis (Huis --> School = 300 meter ;)), pak andere boeken en lees snel even Onzin door... Veel van mijn tussenuren zijn opgevuld met keuzevakken. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |