![]() |
Wat heb je vandaag aan? (dag xxxxxx uit de wat heb je aan geschiedenis)
Om de traditie in ere te houden :)
|
Jeuh gaan we weer :p
|
Inmiddels kennen jullie me gehele kledingkast al... Dus....
|
nou, dan begin ik maar :)
- Zwarte panty - Donkerblauw spijkerrokje Replay - Zwart hempje H&M - Donkergrijs vestje met katoen gebreide mouwen, hals en boord, en een wat stugger katoenen lijf (niet gebreid) Forecast - Zwarte puntlaarsjes zonder hak - Haar in 2 losse staarten met wat losse plukken - Lichtbruine oogschaduw en zwarte mascara - Geen sieraden - Luchtje: Cashmere Mist Donna Karan. |
|
lilapaarse ribbroek
zwart coltruitje paarse sokken met dunne roze glittertstreepjes mn haar momenteel los streep over mn rechteroog (had net even make-up-klooi-momentje.. ik doe de laatste tijd eigenlijk geen make-up meer op naar school.. of alleen mascara :|) geen sieraden jah, ik draag vaak dezelfde kleren. maar ik ben nou eenmaal niet gezegend met een uitgebreide garderobe :/ |
Van onder af aan
Vans Stuka Wijde Donkerblauw broek Longsleeve T-Shirt, rood met zwarte ster Daaroverheen Wit adidas Vest En me bril natuurlijk |
Citaat:
:D ontopic: *wijduitlopende punkyfishbroek *oranje/paars vest *zwart spagettihemdjedingie *blauw/witte doormijnomagebreide kniekousen *ondergoed |
zwarte spijkerbroek, tshirt (a perfect circle) en een trui :D
ehm en mijn dvsjes, en ck boxer, zwarte sokken.. en hugo boss.. een nieuwe ofzo (gekregen :)) maar ik weet niet hoe het heet, want het staat er niet op :| |
- Zwarte heup-model pantalon met iets wijduitlopende pijpen en een persvouw Only
- Zwart hempje H&M - Grijs gebreid vestje Replay - Bruine punt enkellaarjes met een hak - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Luchtje: Deep Red Hugo Boss - haar weer in twee losse staarten met wat losse plukken |
- Zwarte ribbroek met camel kleurige gloed erover (esprit)
- Zwart truitje met lange mouwen (mexx) - Camel kleurig vestje (we) - Sieraden: roze Baby-G horloge, oorbellen, armband en ketting, allemaal van staal - Luchtje: Jean Paul Gaultier - Lichtbruine oogschaduw, eyeliner, mascara - Haar: los |
witte sokken waar geen elastiek meer inzit :/
rode badjas van olivier B bommel :D wit t-shirt grijze boxershort |
Nou vooruit dan maar...
*rode adidas superstars *paarse kniekousen (koud) *blauwe wijd uitlopende spijkerbroek (die ik eigenlijk te kort vind..) *licht groene onderbroek *strech truitje met vrolijke kleurtjes en 3/4 mouwen *rood vest met capuchon *witte met grijze strepen bh *zwarte handschoenen zonder toppen (maar die gaan net uit want dat is toch té warm) Me haar los (moet het nog bij werken, maar ik ben lui en moet eigenlijk aan een verslag werken...) met een rode haarband.. Blauw horloge en blauw/groene oorringetjes... Zwarte bindhi met gouden versiersels om mijn uitslag een beetje te verbergen... Maar ik accentueer het alleen maar geloof ik :o Owja en een gezicht vol chocola (ik eet een errug kleffe chocomuffin :D) |
Zwart ondergoed.
Zwarte panty. Dikke sokken. Zwarte beenwarmers. Zwarte rok, van kant. Zwart fluwelen dingesje korte mouwen en -hoe heet dat- een brede hals, over je schouders en een koordje aan de voorkant. Zwarte satijnen handschoenen zonder vingers. Zwartfluwelen handschoendingen met kant. |
witte beha, witte string
armwarmers (zwart) zwarte sokken truitje met "You're just jealous because the little voices are talking to me" Overseaz broek (donkerrood met rode stiksels aan de zijkant) met veel te wijde pijpen en een hele grote maat. hehe dus hij zakt soms erg verg naar beneden., |
Oh nou..heel erg leuke dingen heb ik aan. Hum. Ik heb gewerkt vanaf 7 uur en straks weer tot half 11 dus dat mag dan wel.
Zwart ondergoed Over-the-knee sokken zwart/rood gestreept Blauwe spijkerbroek Blauw adidas truitje Rode trui Spannend, he? |
Lichtblauwe RL Classic Polo
Donderblauwe Diesel broek Hugo Boss schoenen en verder niet echt niets boeiends.. |
Vandaag heb ik vrij van school, dus niet echt bijzondere kleren:
- Wijde blauwe spijkerbroek - Wot hemdje - Lichtblauwe coltrui - Roodbruine palladiums - Gele Jip en Janneke sokken - Blauwe string - Zwarte bh Verder wat kralenarmbandjes en gevlochten dingen om mn arm |
niet geslapen..dus een brak hoofd...en omdat hij een koosnaam voor me had dat gebaseerd was op een merk...dragen we geen merkjes vandaag, altans geen grote ofzo :(
- grijze pantalon van mango - grijs blousje van miss selfridge - zwarte dikke sjaal - schoenen van sergio rossi en de enige die me nu nog kunnen troosten zijn ben en jerry..en ik heb al 4 potten op en ik voel me dik :( |
Citaat:
|
Citaat:
Kop op! Het leven gaat door, ga iets gezelligs doen met vrienden ofzo. Niet treurende blijven! |
Citaat:
[/einde opvrolijkpoging] |
een enigzins kapotte wijde spijkerbroek
een groene kapusjontrui een sjaal om den nek twee sokken een boxer twee kisten |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga zo aandoen>>>
Blauwe wijde stukabroek Zwarte longsleeve Zwart shirt met haribobeertjesorgie (leuk voor scrabbel!) zwarte boxershort groene veters en zwarte bandjes om mn polsen (y) |
Citaat:
|
- blauw/wit gestreepte heupbroek met iets uitlopende pijpen Diesel
- donkerblauwe longsleeve DKNY - daaroverheen knaloranje longsleeve Capsize - donkerblauw ondergoed - oranje sokken - bril op, hoornen montuur van Emporio Armani - zilveren sieraden - geurtje: Polo Sport - make-up: none |
Citaat:
*kus* Ik word trouwens wel kotsmisselijk van die nieuwe avatar van je! |
Citaat:
|
Citaat:
|
zwart met roze vestje
rood met zwarte bloemen jurkje wijde spijkerbroek zwart ondergoed zwarte sokken bloemetjes haarband horloge en polsband |
Citaat:
. *kus* . http://www.smilies.nl/remybussi.gif Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
zwart shirt met capuchon, semi strakke broek met bootcut, aubergine rok erover met glittervlammetjes en spijker jackie :)
|
Mmh... Een satijnen zwarte pyamabroek en een donkerblauw tshirt van 1 of ander historisch festival... Luiheid (y)
|
-spijkerrokje van Replay&sons
-witte longsleeve van Kuyichi -panty -blauwe allstars -heel brak hoofd -haar opgestoken. |
vandaag ben ik ernstig 'ziek' dus zie ik er heel charmant uit;
versleten sportsokken en daaroverheen gebreide sokken van papa en dan mn sloffen uit de efteling (met belletjes!:D) mn uber lelijke pyama broek maat 50/52, olijfgroen met grijze streepjes, zwart shirtje waar heel stoer op staat no angel en dan de a als anarchisten a, (waarom denk je dat ik er in slaap?juist:)) aubergine (hoe schrijf je dat?:S) vest van criminal damage met zwarte strepen op de mouw, exploited trui van mijn broer (die lag het dichtst bij en is heel warm) haar: in een staart (ieljk) |
Rode bandplooi broek (Steppin' Out)
Lichtblauw geruit overhemd (Dockers) Lichtroze polo (TH) Donkerblauwe polo (unknown) Donkerblauwe ruitjessokken (unknown) Bootschoenen (van Bommel) |
rode sneakers (tommy hilfiger)
blauw met groene spijkerbroek (diesel) wit shirt (only) polo (esprit) blauwe col-trui (tommy hilfiger) niet te vergeten mijn bert&ernie sokken luchtje: ralph lauren haren : los, maar binnen nu en 5 minuten gaan ze vast, want het begint me te irriteren. |
bordeauxrode rib-rok
zwarte maillot kistjes bordeaux ondergoed zwart strak sjirtje net-trui en en en enorme grote zwarte ooring dingen :) |
lichtblauw hemdje geen idee waarvan
zwart strak longsleeve polootje Guess? vale wijd uitlopende heuspijkerbroek Replay lichtblauwe clip-riem zwarte gympen met witte strepen aan zijkant haar in laag staartje (hmz hoog staartje kan ook bijna niet meer), schuine pony sieraden blabla luchtje Gucci |
- zwart ondergoed
- zwarte broek - zwart jurkje - zwart vestje - en heel fout witte sokken. ;) |
zwarte broek
zwarte schoenen zwart tshirt zwarte onderbroek gele sokken :p sure |
zwarte broek
blauw 3/4 mouw shirtje eroverheen een lichtblauw lagwagon t-shirtje d.blauwe dickies riem d.blauwe vans schoenen zwarte haarband |
- Witte EA t-shirt
- Witte Dolce & Gabbana overhemd, kraag up - Witte D&G longsleeve - Lichtblauw/bruine Dirty 'jeans vita bass' Dolce&Gabbana spijkerbroek - D&G riem (de kleinere versie) - Zwarte lederen Boss instappers - D&G beanie #2 - Geurtje: Acqua di Gio - Kapsel: messy up |
Citaat:
Ik: Afgeragte lichtblauwe spijkerbroek Replay Roze strapless topje Armani Rood vest met roze letters Replay Puma's Roze enkelsokken Hema Felblauw ondergoed DKNY Gouden kettinkje Zilverkleurig horloge DKNY ying/yang oorknopjes |
Lichtblauw hemdje
Donkerblauw vestje met lichtblauwe strepen op de mouwen Valige spijkerbroek met groen/grijzige legerriem Blauwe Burlington kniekousen Vans Rasta-haarband |
Citaat:
|
blauwe h&m spijkerbroek, recht model maar niet strak..
blauwe astrix en obelix kindertshirt dus strak truitje.. donkerblauwe sokken paars ondergoed zometeen nog donkerblauwe of zwarte werkpolo aan.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |