![]() |
The Gathering - Souvenirs
promo van dit cd-tje is te downen. Ik heb black light district niet gehoord, maar dat klinkt toch wel erg lekker. Lekker relaxt en sferisch, met een erg puik zingende Anneke. Vergelijkingen met Tori Amos en Ulver zijn ergens wel op hun plaats, maar dat doet op zich weer af en de eigengereidheid van deze band. Ik heb nog maar 3 nummers binnen, maar als dat een voorbode is van de rest van de cd ben ik een happy man. D'r schijnt oko nog een gastbijdrage van Trickster G van Ulver op te staan maar die moet ik nog tegenkomen. *benieuwd*
|
The Gathering is bijna het beste van de wereld. Op Tori Amos na.
|
Citaat:
|
ik zie Ulver/Trickster G, toch maar even tjekken dan :p
|
Ik heb hier een tijdje geleden al een topic over geopend. ;):p
Tijdens de afgelopen tour speelden ze 3 nummers van Souvenirs, en die waren zo adembenemend mooi... :o En die sample voorspelt ook al zeker veel goeds. :) Ik kan niet uitleggen hoe erg ik uit zit te kijken naar 24 februari. :) |
zo, promo binnen (hoera voor IRC)
klinkt idd lekker :D ideale huiswerk maak muziek |
Allemaal mannen hier, hoe typerend. Behalve ik dan. Is dat om Anneke?
|
Citaat:
Dat er net 5 mannen reageren en 2 vrouwen, heeft niks te maken daarmee.. Er zitten volgens mij zowiezo meer mannen op Muziek.. En Annake is niet geweldig knap ofzo, ze zingt goed.. Het is geen breezerslet :rolleyes: |
waar issie allemaal te downloaden dan?
ik heb thuis werk mirc, maar heb geen idee hoe je ermee moet downloaden :o :( |
Citaat:
kweet ook niet waarom.. maar ik wil ook wel even weten hoe de nieuwe gaat worden, want ik ben een grote fan van mandylion en vond dingen als if then else enzo niet zo xtreem boeiend |
Citaat:
Maar als je wil weten hoe ie klinkt; koop em. ;) |
woeiiii ik ben zo benieuwd naar de cd :) :)
|
De cd is echt geweldig, trippy, sfeervol, mooi, breekbaar, inventief en orgineel :)
*wow* Op mirc zijn de eerste 8 nummers te downl.. Ik ben benieuwd naar de laatste nummers, die zijn vast ook geweldig. (y) Vooral Even The Spirits Are Afraid en You Learn About It vind ik echt geweldig... :) |
Citaat:
Maar u hebben gelijk, toffe plaat, alleen ben ik er nog niet over uit of dit de mastermix is van deze nummers, meneer Ce-el-Wan en ik hadden het er over, en ik denk (en dan begeef ik me o pglad ijs) dat het eindprodukt wel eens nog beter kon gaan klinken |
Citaat:
Omdat het album vooral op mirc staat zijn het vooral de nerds die het al hebben en ja dat zijn vaak mannen he :p |
Citaat:
Jelena en A Life All Mine beloven volgens mij ook zeer veel goeds. Het artwork ook. |
Citaat:
Muziek, wat is dat...?! *zucht* |
Ik vind dit ook al een hoogtepunt van 2003 :P, nee, maar denk wel dat dit een jaarlijstkandidaat gaat worden, ze hebben zich echt ontwikkeld tot een geniaal eclectisch aandoende popgroep. Zo sfeervol, zo tastbaar maar ook zo fragiel.
|
Is Trickster G dezelfde als Garm?
|
Citaat:
Woei zou helemaal cool zijn idd.... En tjaah ik denk wel dat een aantal fans alleen fan zijn vanwege anneke....maargoed wel logisch toch? ik bedoel, kijk es goed ofzo :o :D can't blame them :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel leuk bedacht dat ze hun Europese tour in Oss beginnen. ;) |
Citaat:
Nee, dat wist ik niet. :o Ik moet me nu, denk ik, schamen. |
Citaat:
Ik vind haar wel geweldig knap :) En ze zingt beter. En Souvenirs is heeeeeel mooi (tot nu toe). |
Citaat:
Jullie hoeven je niet zo aangevallen te voelen hoor, ik bedoelde het meer als grapje. Daaag! |
vandaag souvenirs gekocht, het nummer met Garm (a life all mine) is geweldig :D
|
Jelena is echt betoverend mooi. Het hoogtepunt van dit geniale album.
|
Ik heb hem vandaag gekocht en meteen daarna per ongeluk bij sirenie laten liggen, ik kan hem morgen dus pas weer beluisteren :(
Q. |
Gna gna, en ik ga hem lekker luisteren tot morgen 10 voor 2, dan is hij weer van jou. Maar dan koop ik hem lekker zelf!
:D |
Woei. Ik heb em vandaag ook gekocht. Jelena is idd heeeel erg mooi..vooral de tekst..en A life all mine is ook wel cool (y)
Het boekje is ook erg mooi gedaan, met die relief dingetjes zeg maar...jammer dat de teksten er niet instaan..maarja die heb ik al van i-net gehaald.. Jaja ik ben er blij mee :) (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |