![]() |
Hokjesgeest
Ik krijg zelf vaak naar mn hoofd geslingerd dak een stomme alto ben of dat punk uit is ofzo...en dat omdat ik wijde broeken draag en naar punk(etcetcetc)muziek luister...
Vaag tog? |
Ik ben bang dat er zometeen wordt geroepen dat dit topic onorigineel is...
en ontopic: zo vaag vind ik het niet...alles en iedereen dingen schreeuwen als: stomme kakker, vieze alto, rare skater e.d...... |
Citaat:
|
interessant topic (y)
|
sorrie...kverveel me...dan ga je stomme dingen doen
|
Citaat:
|
als je er nou even een discussie van maakt.. ofzo..
|
Citaat:
*hint hint* |
wat is jullie mening over hokjesgeest? Is het een zinloos verschijnsel, of juist ontzettend handig?
of maakt het jullie niks uit? zoiets wordt er bedoeld? |
Citaat:
Mijn mening over hokjesgeesten is heel simpel; iedereen denkt in hokjes. Niemand kan mij vertellen dat hij niet bij een persoon met een wijde broek, ketting, legerjas en patches aan een alto denkt (of dat nou positief of negatief is) of bij andere uiterlijke eigenschappen aan andere hokjes. Het verschil ligt em gewoon in de manier van opvatten. Sommige mensen prikken puur door zo'n eerste-indruk-hokje heen en trekken zich daar niets van aan... Anderen zijn bevooroordeeld als ze iemand in een complete Fubu-outfit-ala-AliG zien lopen... Dus opzich is het best handig ja, zodat niet iedereen in de menigte verdwijnt, maar aan de andere kant is het niet koel als mensen anderen er op gaan bevooroorelen. |
Citaat:
Ik wilde er niet speciaal een nieuw topic voor maken, maar ik vond het wel even 'leuk' en dit topic lijkt me wel geschikt voor een link: de HoeveelAltoBenIk-test |
|
U scoorde 51 van de 202 dus u bent 25 % alto.
|
ik was 27% alto
|
Citaat:
Kleed je dan ook niet zo achterlijk..... :D |
Kom op stp! laat zien wat je als echte forumbaas kan doen!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |