![]() |
Beste Dj??
wie vindt jij de beste DJ???
Ik vindt DJ TIESTO de beste |
Mij favoriete Dj is mister Johan Gielen!
|
Marco V
|
Duidelijk lab4, tom harding, en captain tinrib
|
Ik heb zeer goede herrineringen aan Paul van Dyk. Verder ook Dave Clarke en Miss Djax.
|
Citaat:
|
Mauro Picotto Master!!!
|
|
paul van dijk
paul oakenfold en nog ene paar anderen |
Ik heb niet een favoriete DJ. Soms draait iemand een keer wat minder, soms beter.
Maar als je per sé namen wil horen... Johan Gielen vind ik toch echt wel een van de besten, samen met Marco V, Paul van Dyk, Armin van Buuren en Johan Groenewegen (van Cyber Records) M'n favoriete techno-DJ's zijn Montana, Dave Clarke, Richie Hawtin, Marco Bailey, Monika Kruse, Sven Väth, Jeff Mills, Frank Lorber, Justin Berkovi, Esther Roozendaal, en Carl Cox. |
Sequence.
|
J-roon, Mar y Sol en 100% isis. De gebruikelijke line up van Chemistry/Escape dus
|
Justin Berkovi / Richie Hawtin / Dave Clarke / Tom Harding...
|
jean, tiesto, marco v, paul v dijk, johan gielen, armin v buren er zijn een heleboel goeie vind ik!
doei! |
Tiesto vin ik de beste!!!!
die is echt goed!!! |
Vind ik moeilijk te zeggen. Bovendien vind ik het eigenlijk niet goed om een deejay de beste te noemen. Elke stijl heeft zo zijn moeilijkheden. Tiesto draait ongelofelijk goed. Altijd strak en echt zelden fouten, anderzijds is trance ook vrij makkelijk te mixen. Tom Harding mixed bijvoorbeeld veel 'actiever'. Hij stunt meer en daarbij maak je sneller een foutje. Daar komt bij dat elke deejay wisselend draait, je kunt een goede dag hebben, maar ook een zeer klote. Bovendien worden lang niet alle goede deejays bekend.
Greetz Jeff Stein [Dit bericht is aangepast door Jeff Stein (25-03-2001).] |
paul van dijk
|
Citaat:
hey ben jij toevallig die gozer van de housem site met die handige nieuwtjes ;) denk het wel of niet.. |
Dj barthezz rocks...
|
Citaat:
|
Ik vind jeff mills wel lekker mixen hebben live, ook carl cox en dave clark ja.
|
Citaat:
Mijn dj's: *Mauro Picotto *Gigi D'Agostino |
* Blank & Jones (in de Trance scene)
* DJ Promo (in de Hardcore scene) * Miss Yetti (bij de Techno) |
Promo promo promo
|
DJ Judge Jules
DJ Captain Tinrab |
beetje stomme vraag over wat voor dj's heb je het dan he ? maar ach dan krijg je hier een ongecategorizeerde lijst..
Marusha // Dave Clarke // Miss Djax // Cari Lekebush // Jeff Mills // Ritchie Hawtin // Paul van Dyk // Dave Angel // bla bla bla list goes on and on Marc |
Oei sorry en Dj Kai natuurlijk!!!
Marc |
Tiesto zuigt!!! Jean en vele anderen doen wel wat meer hun best om een goeie mix in elkaar te flansen
|
Citaat:
|
IMO zuigt ie omdat ik
1) van de 12 sets die ik van hem gehoord heb er slechts 1 goede tussen zat (IC 99) 2) zijn muziek een beetje te slowwwwww en zacht is, wat niet mijn smaak is hij zuigt dus gewoon om allemaal subjectieve redenen (DUH), dus ieder voor zich heeft gelijk met zijn/haar mening en als 2/3 van de mensen die een mening geven vinden dat hij suckt, dan kan je dit als globale mening zien, maar dan heb je mensen die zeggen dat ie suckt omdat iedereen het zegt en mensen die zeggen dat ie goed is omdat ze het cool vinden alles anders te vinden etc etc bla bla Marc |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |