Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   high= stoned (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=34330)

dolores_temp 13-04-2001 23:31

high= stoned

nog 'n keer:

is er een verschil tussen HIGH en STONED zijn?

dewdrop 13-04-2001 23:32

Het voeld allebei vrij klote, dus nee, voor mij geen verschil!

eeh...? 14-04-2001 02:09

ik weet het niet zeker, maar als je high bent voel je je alsof je vliegt, actief
en als je stoned bent voel je je loom en alsof er stenen in je lichaam (vooral hoofd!!!) zitten, ook wel vaag..maar langzaam dus..snappie?

En is het niet zo dat je van hash high wordt en van wiet stoned?

eeh...? 14-04-2001 02:10

ik heb dus eigenlijk geen idee...

nare man 14-04-2001 10:35

Van wiet word je stoned, van hasj word je high.

Stoned is veel meer dat je zin krijgt om te gaan slapen, dat je je gewoon heel moe voelt enzo...

High is meer dat je je heel licht voelt en blij enz.

Onzekere Derk 14-04-2001 13:10

Citaat:

nare man schreef:
Van wiet word je stoned, van hasj word je high.

Stoned is veel meer dat je zin krijgt om te gaan slapen, dat je je gewoon heel moe voelt enzo...

High is meer dat je je heel licht voelt en blij enz.

Niet helemaal. Hash en Wiet bevatten hetzelfde spul waarvan je stoned/high wordt->THC.

Het hangt er vanaf of je stoned of high bent of je sigaretten bij je joint gebruikt.

Als je wel sigaretten gebruikt, dan wordt je stoned. Als je stoned bent, wordt je meestal sloom en hoor je muziek intenser.

Als je pure joints gebruikt, dan wordt je high. Als je high bent, wordt je meestal actief en vrolijk. Je wordt ook meer scherper.

Trouwens tip: wiet->neville haze bij de greenhouse in Amsterdam.

Supergoede kwaliteit wiet!

Isa 14-04-2001 13:50

Citaat:

Onzekere Derk schreef:

Niet helemaal. Hash en Wiet bevatten hetzelfde spul waarvan je stoned/high wordt->THC.

Ahum, er zitten heel wat psychoactieve stoffen in wiet/hash, allemaal cannabinolen, maar ze hebben allemaal net een beetje verschillende molekuulstructuren en dus ook andere effecten, daarom word je van de ene soort wiet stoned en van de andere high. Het is niet waar dat er alleen maar 1 psychoactieve stof (THC) in zit. THC is echter wel altijd de belangrijkste.

dolores_temp 14-04-2001 18:25

hee,
bedankt voor het andwoorden allemaal, dus als ik het goed begrijp is stoned zijn gewoon behoorlijk brak?? en high meer als dronken. (naja dat je er teminste vrolijk van wordt) ik zou liever high worden dan denk...........

Isa 15-04-2001 19:12

Citaat:

dolores schreef:
hee,
bedankt voor het andwoorden allemaal, dus als ik het goed begrijp is stoned zijn gewoon behoorlijk brak?? en high meer als dronken. (naja dat je er teminste vrolijk van wordt) ik zou liever high worden dan denk...........

high zijn is eerder het tegendeel van dronken. Mensen die high zijn zijn helder van geest, als je dronken bent ben je dat juist niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.