![]() |
Als je uitgaat, moet je dan zuipen?
Hoort dat er echt bij, je eige helemaal klemzuipen? Dan verpest je toch je hele avond?
|
niet zuipen is ok, wel zuipen ook.. Beide groepen moeten niet op de andere zeiken.
|
als je alcohol lekker vindt enzo vooral doen
als je het niet lekker vindt vooral niet doen lmd Marc |
Geniet en drink met mate (of met je maten)
|
Beetje drinken is wel leuk, maar hoeft ABSOLUUT niet! Zonder drank moet je het ook leuk kunnen maken, anders ben je niet ok vind ik.
Je moet ook niet te vaak teveel drinken, maar af en toe mag dat wel. Zolang je niet elk weekend zat bent. |
dat moet helemaal niet... zonder zuipen is het ook heel leuk
|
Duidelijke zaak!!!
uiteraard |
Altijd en eeuwig
Daar kan ik duidelijk over zijn |
Altijd en eeuwig
Daar kan ik duidelijk over zijn |
ik vind het zelf niet leuk om me elke keer klem te zuipen. maar eens in de zoveel tijd is het wel fun. maar ik drink toch wel stevig door zowiezo.
|
je moet gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is..
Helemaal klem zuipen is trouwens niet echt goed... |
|
Je helemaal klem zuipen is altijd nog iets anders dan gewoon wat alcohol drinken...
Ik drink zelf altijd wel, maar het is echt niet noodzakelijk of zo. En echt superbezopen raak ik alleen op hockeyfeestjes http://forum.scholieren.com/tongue.gif |
veel zuipen is niet nodig vind ik. heb geen problemen met wat drinken, vind het soms zelfs wel gezelliger, maar ik haat het om te zien hoe sommigen van mn vrienden elk weekend bezopen zijn en het zo eigenlijk voor de rest allemaal een beetje verpesten.
(nee, het is niet leuk om de kroeg uitgezet te worden omdat sommige mensen gewoon NIET tegen alcohol kunnen..) |
Ik hou niet van alcohol ,drink dat dus ook niet ,en toch heb ik elke keer weer de grootste lol!!
|
Hoeft niet, kan wel. Ik doe waar ik zin in heb, en als een ander daar last van heeft moet hij/zij maar weggaan.
|
Ik vind dat ieder dat voor zich moet weten. Je kan evenveel lol hebben met als zonder drank, toch? Het wordt alleen vervelend als iemand echt strontlazeres is, dat is dan niet leuk meer vind ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |