![]() |
Kapper 2
Hee besten mensen
Maandag ga ik maar eens naar de kapper maar weten jullie nog een leuk kapsel, wil weer een wat anders. Vroeger had ik mijn haar zo http://groups.msn.com/Denim En nu is het weer zo www.picturetrail.com/versteegrob Dus als iemand nog een leuk kapsel weet, zeg het dan even!!! |
Bij de kapper liggen altijd wel van die boeken met heeeeeeeeel veel kapsels erin
OMG! WAT IS KAPSEL EIGENLIJK EEN BELACHELIJK WOORD! moet je maar es typen of hardopzeggen :eek: |
Is er niet al een kapsel topic in de buurt?
Ik d8 van wel (maar weet niet zeker) |
Citaat:
Nee? Dan weet je het nu :p |
kaal
jij hebt echt zo'n gabberhoofd |
Citaat:
Ik wil het wel eens proberen maar denk niet dat mijn werk dat zo leuk vind en mijn vriendin ook niet, en mijn moeder zou flauw vallen :D |
Citaat:
'Dit is mijn hond' 'Dit zijn mijn schoenen' :p Ik vind je haar in de tweede link trouwens wel leuk! Lekker lang (y) |
Laat de kapper je advies geven of blader wat boeken door (y)
|
Citaat:
|
heej ken ik jou niet ergens van mij? herinner jij je nog een Eveline uit de tapperij in apeldoorn...2 jaar geleden ofzo (niet dat ik dat ben maar ik ken haar wel)
succes met je kapsel... |
Citaat:
|
Haha waarom :( , het is een leuk meisje hoor (en mijn beste vriendin). Volgens mij heb ik toen met een vriend van jou gezoend en die was veeeeeeel erger!!!
X |
Citaat:
|
gewoon door laten groeien, dat vindt ik zelf wel cool staan (y)
|
er is nog wel een ander kapsel topic, daar kun je het ook vragen.
|
Niet op slot doen!!! :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |