![]() |
muziek a la within temptation-mother earth
NEE ik vind het zelf niet leuk, maar mn vader (ja, mn vader, geen commentaar:)) vindt de cd mother earth heel mooi. nu ga ik m een cadeautje geven en ik wil dus een cd geven die qua muziek op die van within temptation lijkt (--> van mother earth dus)
iemand ideeen? tnx! |
hmmm....
lacuna coil is een beetje in hetzelfde genre...maar niet zo symfonisch als wt... |
Trail of tears, Perfect circle, after forever, nightwish, kijk eens op die cd van The best of Gothic Rock, misschien kun je die trouwens wel geven, staat ook WT op...
Oja, Kate Bush heeft een soort zelfde stem als Sharon Den Adel |
Sommige liedjes van Nightwish vind je vader dan denk ook wel mooi (o.a. Sleeping Sun, Elvenpath, Bless the Child, Dead Boy's Boem)
|
Citaat:
|
oude the gathering
|
Ik denk dat theatre of tragedy wel aardig in de buurt komt en tristania.
|
Citaat:
|
Citaat:
tristania zal pappa wel niet zo leuk vinden :D probeer therion eens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kort samengevat, ze lijken in de verste verte niet op elkaar |
Citaat:
Ik doelde dus niet op "laten wij poging tot enge metal maken doen" periode. |
*help*
iedereen zegt wat anders!:) maar bedankt, ik heb nu wat namen, ga wel lopen luisteren in cd winkeltjes meer mag altijd!:D |
Citaat:
Ik nam aan dat je met 'de oude The Gathering' hun vroegste werk bedoelde. Maarja. |
is er geen zoekmachine?
mp3.com bijvoorbeeld typ Within temptation en je ziet allemaal simular artists staan niet dat het altijd klopt, maar je kan het dan ook meteen downloaden en luisteren |
(y) danku!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |