![]() |
Nijmegen????
Gaan er hier ook weleens mensen uit in nijmegen???zoja welk cafe, discotheek???
nieuwsgierig,nieuwsgierig!!! |
nou zeg!!helemaal niemand???
|
Ik ben 1x naar De 3 Gezusters (?) geweest.. Was wel kewl!!
|
Ik ga volgend jaar studeren in Nijmegen dus ik ben ook heel erg nieuwsgierig????
drie gezusters?? heeft die een lekkere uitsmijter toch?? hihihihi |
Citaat:
haha wel meerdere!!! |
Maare je kunt dus wel 'lekker uitgaan in Nijmegen??? En op wat voor avonden is daar als student dan wat te beleven???
|
Citaat:
Je kunt in nijmegen zeker wel lekker uitgaan. en als student de zaterdag natuurlijk ,maar ook vooral de donderdagavond en vrijdagmiddag!! |
Ooooooww beterrrrrr
nou ja, dan maar ff hopen dat ik slaag he dat ken ik lekker naar Nijmegen op kamers!!!! |
Citaat:
Nou heel veel succes enne tot dan!!! |
Citaat:
|
Nu nog voortgezet onderwijs hierna ga ik naar de school mode en styling.
Wat ga jij studeren dan??? |
Als het goed is ga ik CMV doen, culturele en maatschappelijke vorming. Maar ja dan moet ik nu wel eerst ff wat aan mijn examens gaan doen anders kan ik het wel vergeten.
|
Citaat:
|
skihut-zes tieten-grote griet? of rumours das alleen iets meer voor 15-16-17 jaar. spijker is een afraaier en als je een beetje bekakt ben kan je ook wel naar de stretto. das zo goed als alles
|
Ik ga vaak naar Doornroosje, das heel kewl....
|
Citaat:
waar ga jij uit dan als je uit gaat?? en welke school zit je trouwens?? |
Citaat:
nog nooit geweest!!hoor ook vaak dat het daar niks is..smaken verschillen he!! |
Citaat:
groetjes menzo |
Citaat:
Ik ga volgend jaar in arnhem CMV/SPH/MWD gezamenlijk doen en dan mag ik kiezen en kom ik waarschijnlijk ook in nijmegen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Ow gezellie, misschien kom ik je daar nog eens tegen dan?? Ik weet het al wel zeker dat ik naar Nijmegen ga, maar eerst ff slagen he.
|
t ligt natuurlijk aan je voorkeuren van muziek hè, ik zou nou namelijk noooooit naar de 3 gezusters of rumours gaan.
Ik ga vaak naar Roosje maar ook naar de Onderbroek, De Bijstand, Merleyn, Diogenis, Gonzo ennnnn uhm da wast geloof ik wel, dat zijn hoofdzakelijk de leukste café's enzow vind ik |
Citaat:
En ken je toevalig nick van haren??van het lindeholt college?? veel liefs Sanne |
Citaat:
groetjes menzo |
Citaat:
Jammer joh dat je niet mag!!andere x dan als je wel mag?? uhmm ik probeer je niet te versieren ofzo hoor!!lijkt me alleen weleens leuk dan om je te zien!! veel liefs Sanne |
Citaat:
groetjes menzo |
Citaat:
veel liefs Sanne |
Citaat:
|
Citaat:
Ga je aankomende zaterdag wel weer naar de rumours?? En heb jij trouwens een zus die Eva heet?? |
ooh is nijmegen leuk om uit te gaan?
ik woon in arnhem en ga misschien wel een keer naar nijmegen alleen het probleem is dat er geen nachttrein rijdt van nijmegen naar arnhem! Das wel irritant! Er rijdt er wel een van arnhem naar nijmegen maar daar heb ik niks waan want ik woon al in arnhem!!! |
Citaat:
Maar dan blijf je toch gewoon bij mij pitten http://forum.scholieren.com/smile.gifgezellig toch!! |
Sory ik was het niet Floor mijn zus!!
|
roosje!!!!!! jungle galaxy!!!!!
rumours en spijker ben ik één keer geweest... bleh, das echt suf... |
Citaat:
wat bedoel jij hier nou weer mee?? als ik zo vriendelijk mag zijn om dit te vragen! ------------------ heb lol in je leven, lach en leef! |
Citaat:
he San!! zit jij een beetje met ,mijn broertje te rotzooien!!! leuk jong hoor!!!!! Vrijdag gaan we naar costa he!!! Gezellie!! nou zie je xjes Eva en Menzo |
Citaat:
haha het is je broertje dus nog echt ook he!! En nee ik zit helemaal niet met hem te rotzooien hoor ,al zouden jij en janneke dat wel willen he http://forum.scholieren.com/wink.gif maar we gaan zeker wel naar Costa ja vrijdag!! en wees niet bang bij die film zul je dan echt geen nachtmerrie's krijgen... http://forum.scholieren.com/wink.gif see you...tot vrijdag!! |
Rumours is wel leuk, alleen veel mensen van 13 en jonger. 3 gezusters is vel, skihut ook, spijker moet je echt niet heengaan. De linde in Groesbeek (da's vlakbij) was ooit leuk, is nu ook wat minder.
|
Neuuuuuuu!!!!
|
Wat is Merleyn voor een tent?
|
Ik ga altijd naar "de Spijker" in Nijmegen en als er jungle galaxy is naar Doornroosje, want dat is echt super! Beter dan gewoon uitgaan vind ik, alleen het is een beetje té duur aan het worden daar. Het kost nu 17,50 en toen ik er in het begin kwam maar 5 piek!
Doeg, Léon |
De Merleyn is een danscafé. Vergelijkbaar met Gonzo denk ik. Dus veel alternatieve muziek/mensen. De gonzo is wel leuk, alleen vervelend dat iedereen daar 30+ is ofzo.
|
Citaat:
Ik echt een onwijze kakker die uitging in de merleyn. Was die daar wel op zijn plaats dan? |
Citaat:
|
Heejj Sanne!!
Ik ga vanavond voor de 2e X in Nijmegen uit.. Vorige X waren we naar de 3 Gezusters geweest, maar heb je geen tips voor me waar we verder nog heen kunnen?? Want we hadden toen nog wel naar iets gezocht, maar ik heb geen flauw idee welke kant je dan op moet enzo. Liefs, MeCute |
Malle Babbe, dat is vet. Daar zijn namelijk altijd de JFV-Open Rechtenfeesten http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tell me ,als je weer in nijmegen uitgaat hoor!!doe je dat?? veel liefs Sanne p.s was het wel leuk en waar ben je geweest??? [Dit bericht is aangepast door Blue Eyes (15-04-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |