![]() |
Graff.
|
hmmm had het toch anders gedaan. waar is de schaduw? en zie dat je geen egale vlakken krijgt met de stiften die je nu hebt. wat heel goed daartegen werkt is een markerblok kopen en pantone stiften. wel eens van gehoord? wel ff sparen (5 euro/st) maar dan heb je ultieme stiften. verder prima!
|
Citaat:
Mee eens op 't gebied van de Pantonemarkers :) Verder mis ik idd ook de schaduwen/3d bij (al) je pieces. |
Toy
|
|
Citaat:
Heb je ook nog links die werken? Plus dat ik het ZO zwak vindt om iemand een Toy te noemen. Dat is echt van dat kinderachtige gang-related nep-graffiticrew gedrag. Zo zielig... Spoort iemand juist aan, geef opbouwende kritiek, daar heb jij, en degene die je bekritiseert heel wat meer aan dan simpelweg 'Toy' te roepen. Wie weet heb je er dan binnenkort een nieuwe, goede graffitiartist bij. Dat is alleen maar positief. Maar als je niks meer te zeggen hebt dan 'Toy', ga dan a.u.b. ergens anders posten. |
Citaat:
Maak me verder niet zo druk om dit soort gasten. |
@ P-Chez & Keldon,
Iedereen zeikt daarover, niet bij iedereen is 3D/shaduw hun ding, ik kan het wel, maar het is gewoon niet mijn ding, hou er gewoon niet van. |
ik vin 'm wel vetjez om naar te kijken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |