![]() |
een lief vinden bij de jeugdbeweging
wat denken jullie over dit onderwerp (zie titel) en over het feit dat jongeren die in een jeudbeweging zitten meer in contact komen met zulke zaken.
Geef je mening aub |
-> l&r?
|
Citaat:
|
Ik zag het altijd gebeuren bij scouting (zit ik nu al ruim 2 jaar niet meer op). Dus je lief vinden binnen de jeugdbeweging is (y)
|
Ja, meestal de mensen die in een jeugdbeweging zitten hebben iedere zondag opnieuw contact met de mensen van het andere geslacht op een andere manier dan gewoon samen uitgaan of samen op school zitten daar moet je echt samenwerken. De leden van de jeugdbeweging (de oudste groep 16-17-18 jaar) moeten een fuif organiseren en zien dat alles in orde komt dus daar moet je weer met elkaar samenwerken ... de hele nacht door dan ontstaan er toch banden gedurende die nacht hoor ... geloof me maar
|
ik zat in een meisjes jeugdbeweging :rolleyes: dus daar zal ik geen lief gevonden hebben. er zijn wel veel koppels tussen onze jeugdbeweging en een andere jongensbeweging. eigenlijk best veel, ook mensen die getrouwd zijn.
maarja ontopic ff: je gaat toch sowieso in een jeugdbeweging om leute te maken en meer sociale contacten te leggen. daarom niet speciaal om een lief te vinden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |