![]() |
huh ? :-)
Waarom zie ik overal verslagen maar geen shockers verslagen ? :-) dan moet ik het maar doen :-))
Aangezien ik jullie niet ga boren met verhalen wat ik daarvoor allemaal heb gedaan :-) begin gewoon met : Toen ik daar om half 9 aankwam was het behoorlijk rustig. Liepen mensen rond die al zon half uur de ingang aan het zoeken waren. Maar eigenwijs als ik en een vriend waren, zouden wij het wel op eigen houtje vinden :-), mooi niet dus, na nog een half uur zon ander groepje gevolgt te hebben waren we eindelijk het paradijs binnen ! we konden al duidelijk het BOEM BOEM BOEM TSSSSS BOEM BOEM BOEM TSSSSSS, van DA_Goose horen :-) Na snel onze jassen gedropt te hebben meteen de zalen verkennen !, en god allemachtig, shockers maakte alles waar wat we ervoor over hadden gelezen ! in zaal 1 hoorde je : boem boem boem boem, in zaal 2 : Tuu TUu tututut boem boem boem tutuutu, en in zaal 3 : boem boem boem boem tuututuututu boem boem boem, volop techno dus !! bij da_goose aangekomen was het nog erg rustig, en de mensen die er waren, waren de zaalen aan het verkennen, wat ik dus ook maar ging doen. toen het tegen een uur of 11 al lekker vol gingen, was ik er nog steeds niet achter welke zaal welke was :-)) maar tegen 2 uur kwamen we aan bij ken ishii, en god, die jappaner wist wat techno was :-)) Het geboem, en getututut, en ge'tsstsstss hield maar niet op !... en toen gebeurde het !!! we zagen een neger het podium opkomen.. het was de man waar zeker 50 % op had gewacht!, eindelijk kreeg ik hem live te zien !! jeffffff milsssssssss, en verdomme wat een kut set draaide ie :-)) de enigste man waarvoor ik zowat naar shockers was gekomen draaide gewoon kut en ZACHT !!!, zacht op shockers ? WIJ WILLEN HARD !!! ik verwachte een stevige beat zoals op I LOVE TECHNO in de blue room !, op naar geloof ik bad boy bill, waar ik toen geloof ik het het laatste uurtje ze oldskool techno heb gehoord.. of het was daarvoor, dat weet ik niet meer. Maar wat jeff mills verknalde, maakte james ruskin weer helemaal goed !!! godverdomme, die man gaf een hele nieuwe dimensie aan mixen !, ze handen leken overal te zijn ! elke knopje op ze mengpaneel aan te raken ! en na wat stevig gebeuk hoorde we ineens niks meer, iedereen juichen en fluiten ! en 2 secenonden later, begon ie weer hoor BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM :-))) prachtig gewoon hoe hij ons liet denken dat ze set was afgelopen en daarna nog harder als daarvoor doorging !! in mijn mening, James rusking was de beste van heel shockers ! Jeff Mills kwam er niet in de buurt van, T-Quest niet, Da_goose niet, en nee, zelfs carl cox vond ik niet harder als james ruskin draaien !. Na james ruskin dus meteen door naar Carl cox, die ook godallemachtig beukte, maar toch wat eentoniger als james ruskin die een hele show gaf. Na carl cox meteen door naar Captain tinrib ! die ik helemaal vond tegenvallen ! veel te rustig en langzaam van dat wat we van hem gewent zijn ! helaas tinrib, maar hanteer je oude stijl dan ook ! toen was het ondertussen al 7 uur en heb ik Dj dana gelaten voor wat het was, al had ik daar later spijt van. iig shockers was 1 van de beste feesten van het jaar als je het mij vraagt impulz kon er niet aan tippen, innercity niet, trance engergie al helemaal niet, en nee zelfs dancevalley vond ik niet beter, nu is het wachten op I love techno part : 6 , waar ik ook al veel goed over gehoord heb :-) |
Ja, ben ook geweest, en heb me prima vermaakt. Echt vet feest.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |