![]() |
Kiss - Alive III
Iedereen kent ze, die maloten met die verf op hun kop. "I was Made for Lovin' You" een geweldig mee blair nummer. Maar ze hebben ook nog meer liedjes. "Ja echt?" Jup.
Ik had al een CD van ze: "Dynasty". K*T CD. Maar hoe dan ook, ik had vroeger ooit een docu over Kiss gezien en daar speelde ze nog een gaaf nummer. Dus omdat ik onderhand wel wilde weten welk liedje dat was ben een een CD van Kiss gaan downloaden. Alive III Een live CD met daarop veel van hun bekende nummers. En daar zitten me een paar gave tussen. Dus, wat vinden jullie van Kiss en hun CD. Ken je alleen: "I was Made for Lovin' You" dan hier een paar download tips: De (A)liver versie van: I was Made for Lovin' You I Love it Loud Detroit Rock City Nu 2 slome, maar wel mooie: Forever I Still Love You 't Is live wel zo geweldig gezongen. Echte lekkere Rock stemmen. Geweldig! Echt een super CD! |
Citaat:
|
fucking ALLE 'alive' cd's en platen van VOOR dynasty kopen. EN revenge, die heerscht nog wel het hardst vanallemaal.
|
Alive I en II zijn ook live CD's?
|
ik ga misschien met carnaval als kiss
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ik ga in ieder geval níet als dat mietje met die pussyface. |
kiss jonge da zijjn allemaal homosexofielen
|
Citaat:
tenminste...ja toch? of niet dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Strutter! Firehouse!
Ik heb Dressed to Kill nog, "factory sample, NOT FOR SALE" :> Ook Alive 1 & 2, Platinum Collection, Dynasty en nog één. Kiss roeleert :> |
Citaat:
maar de planning is alweer gewijzigd, ik ga nu hoogstwaarschijnlijk als tostie |
Citaat:
|
Als tostie? :D Gaaf. Hoe ga je dat doen?
Ik ga denk ik al de liedjes van Kiss leren na te spelen. (y) |
geweldige band ik heb al 24 Cd 's van deze band
|
beetje te oud topic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |