![]() |
Wat als je vriendje....
tijdens het vrijen probeert zijn vinger danwel penis in je anus te duwen..
hoe reageer je dan.. laat je dit toe om het uit te proberen ? zou je hem direct wegduwen en houd de sex voor die dag op omdat je het erg onprettig vond of hoe zou je dit opvatten.. en serieuse replys graag.. tnx [voor mensen die nu leuk wille zijn.. minimalistix, tha dron, elitezeehond, mclaren en cryptic winterstorm, neej dit is niet 1 van mijn sexuele fantasieen maar ik verveel me gewoon en d8.. ff topicje maken] |
Ja ik zou niet weten waar hij 'm anders bij mij in moet steken??
|
Ik zou hem wegduwen. Ik ben niet echt bekrompen op gebied van sex, maar dit is absoluut niet iets wat ik zelf wil proberen. (erover lezen in slashverhalen is altijd wel leuk hoor :p)
|
Citaat:
of is et gewoon 1 keer late wete da je da niet wou en dan gewoon verder gaan ? |
Hij zou niet eens op het idee moeten komen :\ Nee bah, zulke dingen altijd eerst vragen. Nooit zomaar doen.
En ik zou niet boos blijven... ik zou hem op een onbedacht moment zelf eens een vinger in z'n kont steken. Dat zal 'm leren. |
Citaat:
|
Citaat:
(n) |
Jezus man, praat eens met je vriendin..
De meeste vrouwen zullen er iig niet van gediend zijn. |
Citaat:
|
ik zou hem raar aankijken zo van is dit wel de bedoeling, is dat wel ligt t aan mijn humeur of ik t wel toelaat of niet,daar kan ik nu niet veel over zeggen
|
dat maakt toch niet zoveel uit. je duwt hem weg zegt dat je dat niet wilt hebben en dan moet hij het maar snappen. hij wou het gewoon uitproberen meer niet
|
Citaat:
1) zoals ik al zei is dit niet een van mijn fantasien ofzoe 2) heb geen vriendin 3) MEESTE vrouwen.. goedzo je zegty het zelf.. gelukkig zjin er verschillende mensen (neej niet alleen om dit) |
Citaat:
het gaat niet om domme replys maar om dat voornamelijk joey en dorn dan elke week gaa nzege "peter wil anaal" bla bla .. daarom was die opmerking.. dus niet boos worden jeroentjuh :p |
Citaat:
dus:) |
Dat mag 'ie eerst vragen.
|
dan schiet ik volgens mij gelijk 2 meter verderop.. mja en kan die een dikke vuist terugverwachten :D
|
Citaat:
|
gewoon even laten merken dat ik t raar vind, mja, men moet openstaan voor nieuwe ervaringen dusseuh :D
|
ik zou gwoon zeggen ''niet doen'' :(
dan zou die tog wel stoppen tog? :confused: en dan verder gaan met de 'egte'' sex :) liefs,pamela |
ik zou hem wegduwen, lijkt me echt vies en heel pijnlijk
|
eerst vragen, dan proberen maar niet meteen zonder er over gepraat te hebben...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |