![]() |
Geplayed worden, maar dan anders
Oftewel, geplayed worden maar dan zonder zoenen.
Het zit zo, het gaat over een meisje waar ik bijna zeker van ben dat ik verliefd op 'r ben (tis namelijk niet echt gezond dat je hart opspringt elke keer dat ze wat tegen je zegt :S) Maar ze stuurde me laatst een mailtje waarin ze zei dat ze vaak met gevoelens van een jongen speelde, en dat ze dat ook met mijn gevoelens zou doen. Ik weet eigenlijk heleMAAL niet waarom ik dit neerzet maarehmz... iemand hier ervaring mee? En hoe ga je ermee om? |
sounds like trouble :P
|
Citaat:
Ja daar heb ik ervaring mee jah. Eh er mee omgaan??? Gewoon zo hard mogelijk wegrennen:o |
als ze het zelf al aangeeft, WHAT MORE DO YOU NEED?!?!?!
|
Heel ver bij uit de buurt blijven lijkt me eh........., nogal duidelijk eh
|
Mja, ze voorspelt zelf eigenlijk al dat ze met je gevoelens zal spelen, eigenlijk een beetje zo van ik zeg het, dan is het jouw risico, en dan is het dus niet mijn schuld als ik je kwets.
Ik zou heeel voorzichtig zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je t aankunt?
meestal hebben dit soort mensen veel geduld nodig, iemand die niet bij t minste of geringste afhaakt vaak zijn ze namelijk zelf ooit gekwetst.... of zijn ze erg onzeker, maarja ze kan je wel onwijs pijn gaan doen ookal bedoelt ze het dan niet zo knuffels.... |
Niet te veel aan haar denken...
en pr0xy proberen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ze krijgen btw al genoeg aandacht van hun omgeving hoor, dat soort types, dus wees niet bang dat ze eenzaam worden. Zulke mensen doen gewoon pijn, niet mee praten, lekker buitensluiten. |
niet mee nemen.... binnen een paar weken is het toch uit
by the way ik spreek niet uit ervaring :D |
Citaat:
Dat is juist hun kick! |
ik ga weer bezeuren hoor:P
kijk hier boven dit topic is: geplayed worden, maar dan anders..... maar wie zegt dat ze een player is? dan had ze m toch allang afgelebberd? en DAARNA zo'n lullig mailtje te sturen? TOCH?! tkan best zijn wat ik zei! Dat ze gewoon mensjes wegduwd uit zelfbescherming! maar idd ze kan je erg pijn doen en t is vaak handiger wanneer t nog kan, om jezelf niet meer met haar bezig te houden knuffels.... |
Bezeur jij maar lekker, Ik zeg wat ik wil en daar heb jij het maar mee te doen. Zo! (y) :P
En dat soort meisjes zijn gevaarlijk ja, hoe dat komt, geen idee maar het is fout. |
*heeft altijd bewondering ervoor hoe enorm (NOT) mensen open kunnen staan voor meningen van anderen*:p
|
Citaat:
DAT ZEG IK! Geplayed worden maar dan anders. "normaal" is geplayed worden dat je voor 1x gezoend wordt (of whatever) en daarna zegt ze ik wil niks met je. Maar nu speelde ze met m'n gevoelens, en heeft dit dus niet met iets lichamelijks te maken :\ Het zal wel weer aan mij liggen majah.. Citaat:
STOP Hier ga je dus helemaal de mist in, ze heeft zeker gevoel, en ook zeker serieuze relaties gehad. Zij is allesbehalve iemand zoals jij haar hierboven beschrijft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
offtopic:
Citaat:
maargoed, nog even reageren op t topicje zelf het feit dat ze je waarschuwd bazz is voor mij al een aanwijzing dat ze het niet zo bedoelt maargoed ze kan je nog steeds onbedoelt waarschijnlijk enorm kwetsen. met gevoelens spelen kan namelijk ook inhouden dat ze het leuk voor dr zelfvertrouwen vind om mensen lang aan t lijntje te houden...dus daarom......het is wel btje moeilijk:S knuffels....... |
Citaat:
|
?
kheb er geen problemen meej hoor! maar kvind t vervelend dat ik nu *alweer* zo offtopic zit te kletsen, dus laat ik maar weer ns ff mee ophouden knuffels..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik vond dat je me lastig viel
dan had ik allang nie meer gereageerd:P magoe....kvind t zo'n mooi forumpje hier en kweet hoe irritant het is als mensen in JOU topic gewoon zitten te 'leuten' dus daarom zeg maar...... best wel schijnheilig hahaha;) |
Citaat:
|
Offtopic: Bedankt dat jullie dit serieus nemen :rolleyes:
Citaat:
|
Citaat:
|
Bazz, jij had toch al verkering? Samantha, toch? Wat is daarmee gebeurd?
|
Citaat:
http://forumpics.phreakers.net/timeline.jpg Affijn, wat ik dus wil zeggen is dat dat al een hele tijd alweer uit is :D (no offence, ik denk ik probeer het eens met humor plaatjes die eigenlijk nergens op slaan :D) |
Da's lullig. Naar voor je Bazz. Was 13/17 toch net te veel verschil?
|
Hoe ik ermee omga? Mail terugsturen dat ze voortaan haar lage truukjes maar op iemand anders moet proberen en dat ze voor mij niet meer bestaat. Vervolgens een mailbom sturen zodat haar hele account vernaggelt wordt, en als het even kan nog een dooie rat via de post.
|
Dit is een te oud topic; Ik geloof dat bazz' situatie in die 2 maanden al volledig veranderd is.
Proxy; irritante vent. |
Citaat:
|
Ja als de mogelijkheid er is zou ik haar laten aanranden door een stel flink geschapen negers (y). Maar ja dat is wel erg naar al zeg ik het zelf, zeg maar gewoon dat je het niet op prijs stelt en dat je erg gekwetst bent.
@ MazeMouse, Geniale plaatjes (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*eek*
oud topic en dr wordt allemaal ge-off-topict Slot. Juh. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |