![]() |
Wel wiet geen Sigaretten, WIE ?
Zeg erbij of je ooit hebt gerookt, en of je daarvoor al wiet rookte.
Ik heb nog nooit gerookt en blow wel (simpel) |
zelfde als jouw DMT. zelfs nu houd ik liever van puur dan van joints, joints daar kan ik 1 hijsje van nemen en dan krijg ik een onaangenaam gevoel achter in mijn nek. fuck tabak.
|
Als ik een tijdje niet rook (omdat ik weer eens ziek geweest ben ofzo) dan blow ik nog wel. En dan heb ik de voorkeur voor puur (ik rook hasj, hasjpijpje dus :)).
|
ik rook geen sigaretten (of ik moet heel erg dronken zijn), maar blow me wel redelijk vaak nach die tering.
|
Ik blow wel, maar kheb nog nooit een sigaret gerookt
|
ik had een tijdje gerookt... toen ben ik gestopt.
toen ik begon met blowen met ik niet weer begonnen met roken. |
nooit gerookt nee... joints rook ik ook het liefst met zo min mogelijk shag
|
ik probeer minder te roken, gaat de laatste tijd wel aardig.. alleen als ik echt stress heb rook ik wel veel
|
ik heb nooit gerookt ( :D ) en ik blowde vroeger wel een aantal joints maar daar ben ik nu ook mee gestopt... Alleen nog maar puur uit de bong :D
|
ik heb ook nooit gerookt, wel geblowd
|
Ik ben begonnen met allebei ongeveer tegelijk volgens mij, nu ben ik al 1 jaar 3 maanden en 2 weken gestopt met roken, en ik blow nog steeds :)
|
begon tegelijk..
ben nog steeds bezig met allebei.. nja |
beide, heb al heel vaak geprobeerd te stoppen met roken maar wil niet echt lukken, moet vaak in de trein zitten enzo (n)
|
nooit gerookt, smoke wel veel (maar ook wel met shag hoor, als er maar meer wiet in zit :o:p) :p)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een paar maanden gerookt...
toen ontdekte ik wiet en vond sigaretten meteen ontzettend ranzig dus alleen nog wiet/hasj nu |
Ik ben ongeveer gelijktijdig begonnen.. heh.
|
Ik 'blow' voor 't effect en daar heb ik geen tabac bij nodig. Dus..
|
slecht hoor, khad mn loon nog niet binnen en ik had geen wiet meer dus heb ik maar cigaret gerookt :( :o naja schijt, de "honger" naar een pitje is wel een beetje gestilt (ondanks ik nog wel zin in een lekker harde pit heb)
|
ik blowde eerst.. meestal met shag, soms door mn waterpijp (ik heb zon turkse waterpijp, zon ding ja) of bongetje
ik rook af en toe shag, met uitgaan soms of alsk me heel erg verveel of alsk er heel erg zin in heb (ik rook dus erg weinig) en sigaretten vink vele minder lekker dus die rook ik zelden overigens WHO CARES? :P |
Je rookt als je je verveelt? Mag ik dat sneu vinden?
|
Ik begon 2 jaar geleden met blowen.. ben na een halfjaar begonnen met roken.. en ben gewoon doorgegaan met blowen.. nu ben ik net gestopt met roken.. maar ik blow nog steeds..
|
Ik rook alleen hasj (soms wiet, maar daar ga ik te erg van spacen... te erg gewoon.) En ik rook niet!!!! hahahaha.
|
gestopt met roken (dag 2 :D)
|
nou suc6 ermeej..
:) |
joh doe ik ook hoor , rook niet maar blow wel eens!!!!! :)
|
Ik ben begonnen met blowen, toen begon ik ook nog eens te roken en nu ben ik gestopt met roken (niet met blowen..).
|
Citaat:
|
Citaat:
als je ondertussen al niet weer begonnen bent ;) |
nie roken, wel blowen
|
Citaat:
|
Ik blow wel af en toe ... en ik rook ook wel eens ja...
|
Ik ben ooit begonnen met een joint..volgens mij was het wiet, maar kan ook wel hasj zijn geweest...
Daarna heb ik pas mijn eerste pakje sigaretten gekocht. Meestal is het toch wel andersom, tenminste wat ik hoor en meemaak in mijn omgeving. groetjesss ANnE :rolleyes: |
same 4 me
|
Rook niet, blow wel. :)
|
ik rookte al voordat ik begon met blowen.
|
Ik rook niet, ik blow niet, maar ik eet.
|
IK adem ,eet, loop wandel enz. En ben daar trots op :p
ff op topic blijven ik blow wel, maar rook niet om de volgende redenen: 1.IK vind ut goor 2.Je krijgt geen echte bijeffecten (ja verslaafdheid maar telt dat?) Verder zuip ik ook nog. |
Citaat:
Ik meende het serieus, hoor! ;) Ik rook geen tabak. Ik blow geen wiet, maar ik eet het wel in bv. cake. Maar echt heeeeeeeeeel af en toe. 1 keer in de 3 a 4 maanden ofzo :) |
joah... ik wil het liefst zo puur mogelijk... maar zoms wil ik meer dan 1 of 2 joints en jah... een 5'je per dag is dan te weinig...
dus meestal rook ik er tog sjag doorheen omdat ik te weinig geld heb om puur te roken... ^o_0\ |
mja, shit happens
geld is vooralsnog niet zo'n probleem bij mij |
tja zo had ik ut nie opgevat :rolleyes:
maja ieder heeft zo'n eigen gewoontes :p |
blow....soms, 1 keer per week
rook niet!!!!!!! |
rook niet. tabak is voor mij ook een drempel waardoor ik eigenlijk niet blow ofzo. maar puur wiet.. weleens.
|
ik rook niet heb nooit gerookt
ik blow wel, liever hasj dan wiet |
roken => roken/blowen
|
ik rook.
eerst rookte ik ook en toen gingen SpiT hierzo vant forum en ik altijd op school in de pauzes samen roken en zij blowde toen al, want ze is een jaar ouder dan ik en toen had ze een keer een joint meegenomen naar een schoolfeest, dat was vorig jaar kerstmis (2001 dus). nu rook en blow ik allebei. |
eerst begonnen met sigaretten, daarna wiet, daarna hasj..
nu ben ik al anderhalve week gestopt met blowen, ik was toch wel redelijk verslaafd, omdat ik periodes had dat ik elke dag 3/4 joints rookte, en dat was niet echt goed..nu rook ik wel een stuk meer, maar dat heb ik er voor over om van de wiet af te blijven :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |