![]() |
Outlook express.
lo, daar ben ik weer. ik heb een nieuwe computer. vroeger op onze vorige computer stond op outlook rexpress zowel het e-mail adres van mijn ouders als van mij. op de nieuwe is alleen het adres van mijn ouders er. hoe kom ik schans18@zonnet.nl op mijn outlook express zetten?
|
Uit de Outlook Help:
Citaat:
|
Citaat:
toch bedankt iig. |
Vanaf www.zonnet.nl:
Wanneer je Outlook Express 5 gebruikt: *Start Outlook Express. *Kies uit het menu Extra en dan Accounts. *Klik op Toevoegen en dan E-mail. *Vul je volledige naam in en klik op 'Volgende'. *Vul je e-mailadres in, bijvoorbeeld gebruikersnaam@zonnet.nl. *Klik op 'Volgende'. *Vul bij inkomende e-mail server pop3.zonnet.nl in en bij uitgaande e-mail server smtp.zonnet.nl. Klik op 'Volgende'. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en zet een vinkje bij 'Wachtwoord onthouden'. *Klik op 'Voltooien'. succes! |
Ga naar accounts, nieuwe account toevoegen vul daar je gegevens in dus schans18@zonnet.nl + je wachtwoord ga dan naar verbinding tabblad ernaast en vul bij inkomende mail pop.zonnet.nl in en bij uitgaande mail smtp.zonnet.nl en dan moet je zo goed al alles hebben ingesteld.
Veel succes!!! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bedankt iedereen! hij werkt nu, op dit moment komen er 490 berichten binnen vanaf de maand juni 2002. allemaal newsgroups e.d.
moet ik helemaal wachten tot hij aanbeland is bij de huidige tijd want eigenlijk wilde ik alleen maar een e-mail binnenkrijgen om een account in een ander forum te starten. dit duurt eeuwig. helaas. iig tijd om mijn signature (e-mail is currently not functioning) te veranderen. :) edit:mailbox limiet is bereikt. weigert nog meer berichten te ontvangen. hoe moet ik nu ooit aan mijn account komen??? |
Citaat:
|
Citaat:
daarom heb ik een e-mail gemaakt om naar emuparadise te sturen, waarin staat dat ik door problemen met e-mail hun acoountaanmaakberichtje niet heb ontvangen en of ze die dus opnieuw kunnen opsturen. probeer ik mijn bericht te versturen werkt het niet en geeft ie deze boodschap: De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'smtp.zonnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F wat te doen? |
Citaat:
Of het moet toch pop.zonnet.nl zijn wat dat heb ik vaker gezien vooral waar ik stage loop is het pop.planet.nl of het probleem ligt daadwerkelijk bij zonnet. |
nee, pop3.zonnet.nl is goed.
kenny, heb je je internetabo ook bij zonnet? het probleem zit volgens mij in je smtp instelling, aangezien je wel kan ontvangen. |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij was mijn zonnet abonnement nog van mijn vorige computer. toen logde ik altijd in op inet met zonnet. tegenwoordig , op de nieuwe computer, heb ik tiscali. maar ik zie niet in hoe dat een probleem ou kunnen zijn aangezien mijn ouders ook met tiscali inbellen terwijl ze een worldonline-emailadres hebben. hun email werkt perfect. Citaat:
misschien is de computer helemaal op hol geslagen door het ontvangen van 490 berichtjes in 1 klap, en kan ik nu ook niks meer ontvangen. zou iemand hier zo vriendelijk willen zijn om mij een e-mail berichtje te sturen (en ook in dit topic te zeggen dat je een mail naar me hebt gestuurd. ) enkel om te kijken of ik nog emails kan ontvangen? gewoon een berichtje met enkel het woord 'test' erin ofzoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
kan jij me een test-email sturen? |
ok za je test e-mail sturen
|
Citaat:
bedankt, hij kan inderdaad nog steeds ontvangen. :) nu weet ik iig zeker dat als ik geen berichtje van emuparadise.org binnenkrijg dat ze mij gewoon negeren, ipv dat ze me helemaal niks kunnen sturen! :) |
precies wat ik al dacht, je kan wel ontvangen (omdat je pop-instellingen goed staan, je hebt immers een zonnet adres) maar niet verzenden, omdat je smtp-server niet klopt. je hebt nu de smtp-server van zonnet ingevuld, maar dat werkt niet, aangezien je inbelt via tiscali.
probeer 's smtp.tiscali.nl in te vullen ipv smtp.zonnet.nl, goeie kans dat je dan wel kan verzenden :) |
Mijn dank DaKonium, je hebt helemaal gelijk. nu klopt mijn signature echt! :)
dank voor uw hulp iedereen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.