![]() |
Gilmore Girls! .. Wanneer terug?
Weet er iemand misschien wanneer Gilmore Girls terugkomt??
Ik heb een mailtje naar net5 gestuurd.. maar ze reageren er niet op. Ik wil echt dat het weer terugkomt!! Was mijn favoserie.. en dan opeens.. GONE! :eek: :( |
wil dat ook wel weten eigenlijk... maar denk dat er nu eerst min 1 seizoen everwood komt... > ook erg leuk trouwens :)
|
Citaat:
Nog een heel seizoen op Gilmore Girls wachten??? :( :eek: :( En dan ga je Everwood kijken.. raak je daar verslaafd aan.. gaan ze dat opeens wegschrappen. :mad: Doen die ***zenders altijd. :mad: |
Ik vrees dat we lang, heel lang op moeten wachten. Misschien wel na een seizoen Everwood, dus over zo'n 20 weken. Of langer... Tenzij ze vroegtijdig met Everwood stoppen. Dan hebben we misschien nog een beetje hoop :\
Mijn dinsdagavond wordt vanaf nu gevuld met 24 en geen Everwoord :p |
En weet er ook iemand wanneer Dawson's Creek weer begint?
Die moet zo onderhand toch wel weer terugkomen?? En van GG baal ik echt, Everwood vink echt een k*tserie. |
Ik las ergens dat GG pas weer in het najaar uitgezonden wordt.. en dat ze dan de rest van afgelopen seizoen doen, dan nog een heel seizoen en misschien nog een stukje van het seizoen daarna..
maar dan zou er dus na Everwood nog wat anders moeten komen ofzo.. En Dawson's Creek ben ik ook wel erg benieuwd naar! Duurt veel te lang :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |