![]() |
MEISJES vinden jullie aftrekken leuk?
Veel reacties graag!
|
nee, er zijn veel fijnere dingen te doen met een penis ;)
|
Ik vond het niet boeiend, maar ik kan niet echt zeggen dat ik het nou vaak heb geprobeerd :p
|
Nee
|
best wel, hoewel er veeeeeel leukere dingen zijn vind ik dat ook wel leuk om te doen, maar op 1 staat iets heeeeel anders ;)
|
beetje saai om te doen, ik pijp liever (y)
|
Sjeherazade. je bent de droom van iedere man ik wou dat je mijn vriendin was
|
Citaat:
|
Ja is wel leuk maar soms wel lastig :D , en er eenbeetje mee spelen, het voelt zo zacht :) aftrekken en pijpen tegelijkertijd is nog beter.
|
1x ok, ma na 2x begint me arm toch wel ff pijn te doen hoor.
nja, ondertusse kan ik er wel tegen ;) |
Citaat:
|
als je er wat "ervaren" in bent vind ik het wel meevallen. toen ik het nog niet zo goed kon voelde ik me vreselijk :eek: maar ja, zoals al gezegd... er zijn nog zo veel andere leuke dingen dat je er mee kan doen
|
Krijg er soms een beetje een lamme arm van. En vind het ook niet echt LEUK om te doen.... Maargoed, HIJ vind t lekker dus....
|
Citaat:
|
als hij geniet is het toch goed :p
|
ja sowieso leuk om het te laten geniete, ik vin aftrekke wel leuk hoor
|
Vind het wel leuk om te doen, ik trek juist veel liever een jongen af dan dat ik hem pijp eigenlijk
|
Citaat:
|
Mijn vriendin vindt het heel geil,
maar ik vind het nogal saai worden. Soms probeert ze me echt af te trekken tijdens het ontbijt ofzo, maar dan zeg ik ook van 'nee, bedankt schat, ik kan het niet weer hebben dat mijn sinaasappelsap gaat schiften.' |
Citaat:
Ja irritant is dat he? Flikt ze mij ook altijd |
Citaat:
Het is een goede jongen hoor, maar sex is niet fout taboe en alleen goed als je getrouwd bent. Men, en hij is niet eens christelijk. Ik moet huilen SilverAngel |
Voor de Dames:
Er is geen eer aan te behalen, er is altijd iemand die beter kan aftrekken en dat is de jongen zelf. Trouwens nog een goede tip: wat mij altijd opvalt als ik word afgetrokken is dat de druk die uitgevoerd word op mijn penis de hele tijd gelijk is...weet je wel van boven naar beneden ( LET NOU OP!! ) terwijl het eigenlijk heel lekker is als je van beneden komt om voor de eikel net ff harder te knijpen. Er zitten nu jongens dit verhaalt te lezen die denken: Zeg het ze, Ja zeg het ze!! Theo Maassen |
Citaat:
maar ik vind het leuk om te doen hoor, pijpen vind ik ook (y) om te doen.. :) |
ja, wel grappig hoor. vind t altijd wel leuk om met mn vriend zn "maatje" te spelen. :p
maar "het" en pijpen vind ik toch leuker. maar aftrekken is niet verkeerd hoor. :) en combineren van pijpen en trekken is helemaal lekker. voor mij ook wat minder vermoeiend wat kaken aangaat. en hij geniet er zo van... *zucht* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |