![]() |
Wanneer is er weer een relaxed feest? Trance Energy, Impulz...
Sensation is dit weekend dat ik? http://forum.scholieren.com/confused.gif?
TE komt toch ergens in Heerenveen? Thialf? |
Citaat:
verder.. tja.. aantal feesten is zo groot, kan je beter een site raadplegen die ze allemaal op een rijtje heeft. www.housem.nl is wel een goede... (Als dit reclame is, edit deze post dan maar...) |
|
2 juni Qualimax
30 juni impulz 7 juli sensation als ik het goed heb 29 september Trance Energy |
29 december Innercity
Hoe kunnen we HET feest van het jaar vergeten? |
omg wat jullie opnoemen zijn geen feesten maar kinderpartijtjes.
augustus !! I LOVE TECHNO ! met + - 30 bekende dj's uit de techno scene denken aan JEFF MILLS, james ruskin, etc etc |
Citaat:
|
Mysteryland 16 juni
Impulz outdoor 30 juni Loveparade 14 juli Awakenings outdoor 25 juli Dancevalley in Augustus |
Citaat:
Dance Valley is 4 augustus Verder: 1991-1992 28 juli FFWD Dance Parade 11 augustus Dutch Dimension 18 augustus Qontact 31 december HouseQlassics 15 september En kan iemand mij vertellen waar en wanneer TeQnologic wordt gehouden? [Dit bericht is aangepast door GinnyPig (19-05-2001).] |
Citaat:
Das op 8 juni 2001 |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens roeleerd I Love Techno inderdaad, ik ga er ook zeker wel heen. |
Citaat:
|
Ja Q-Dance is goed bezig.
Bij hun gaat het duidelijk om kwaliteit (wat wel iets mag kosten volgens mij, en volgens hun dus ook) en opde Q-feesten gaat het seriues om de muziek met een heel erg goede sfeer. Van mij verdienen ze een complimentje. |
Wanneer is er weer een relaxt feest?
Ik denk dat je toch iets precieser moet zijn in wat je wil, want wat versta je onder een "relaxed feest"(wat voor muziek,hoe groot? enz.)maar check www.start2dance.nl of www.slamfm.nl en even een ander vraagje aan de techno-mensen. Is "I love Techno" weer in Gent (belgie)? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |