![]() |
' De Mol' is back !
Zondagavond opnieuw op TV1, de 3e reeks vd schitterende serie De Mol van het productiehuis Woestijnvis, waarin 10 personen die elkaar niet kennen op reis gaan en allerlei opdrachten moeten uitvoeren, en 1 iemand (de mol dus) moet die opdrachten saboteren. Elke aflevering valt iemand af, degene die het minste benul heeft wie de mol is. De winnaar krijgt op het einde de groepspot,die verdient is met opdrachten.
Het programma wordt opnieuw gepresenteerd door Michiel De Vlieger. En om de mensen die het nog niet hebben gezien te overtuigen: Dit Vlaamse spelconcept vh alom geprezen productiehuis Woestijnvis (van ook nog ondermeer Schalkse Ruiters, de 12 werken van Vanoudenhoven,Mannen op de rand, Man bij hond en Alles kan beter) is aan vele vele landen verkocht, ook aan ondermeer Amerika. Het spel won een Gouden Palm op de bekende prijsuitreiking voor tv-programma's in Frankrijk, als beste spelconcept vh jaar 2000 ! Kijken dus !! |
Je kan ons beter overtuigen door te zeggen dat het ook al op de Nederlandse tv is geweest hoor.. :p
|
Citaat:
|
blijkbaar niet erg populair in nederland :confused: :eek:
|
wel populair in nederland!!
ik ga het zeker weer kijken, en op nl wordt het als het goed is ook over een tijdje weer uitgezonden! :cool: |
Citaat:
|
:cool:
ik ga denk ik wel kijken. Alleen is het altijd veel moeilijker te verstaan, dat belgisch, dan nederlands :o De nederlandse ga ik iig zeker kijken (y) |
Citaat:
wat denk jij nou :) |
Citaat:
|
Pfff, "Wie is de Mol?" bij de Belgen vind ik maar dom, hoor. Die Belgen kunnen sowieso niet veel van goede TV maken. Ik kijk liever naar de Nederlandse "Wie is de Mol?"
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
ik ga belgische wel ff proberen te kijken maar denk uiteindelijk toch enkel de nederlandse:) |
Citaat:
|
vorige keer vond ik het een makkie :D Had na 2 weken Hugo aangeduid en dat klopt (y)
|
Citaat:
Ik stel voor dat we hier dus discussieren wie de mol zou kunnen zijn de volgende weken. |
laat er dan een apart nederlands-wie is de mol topic komen :>
|
Goede 1e aflevering ! Wel is eigenlijk de meest spontane en meest opvallende persoon al id 1e aflevering verdwenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
damn, ik zei het nog 2x zondag en toch ben ik het vergeten...wordt het nog herhaald?
|
Citaat:
|
|
Zondag al? Yes, Yes, Yes, Yes, Yes, Yes!!!! :) :) :)
(wel populair in Nederland dus :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker een goed programma (y).
En voor de Nederlanders die moeite hebben met het belgisch, is teletekst pagina 888 wel handig, ondertiteling :o. Maar is het nu oorpronkelijk een Nederlands of een Belgisch programma? |
|
Ik schrok me rot, ik dacht ff dat het NLse was... anders had ik zomaar gemist :eek:
|
Citaat:
tconcept is door ongeveer 18 landen overgenomen. |
het is 100% een BELGISCH programma !En, een programma waar we trots op kunnen zijn, verkocht aan ondermeer USA en GB.
|
een belgisch prog dat wij dus hebben opgeleukt, om het voor onze kijkers toch ook boeiend te maken :)
|
Citaat:
De Mol is 100x interessanter dan dat Big Brother dat jullie hebben voortgebracht (n) |
Citaat:
Ripper |
Citaat:
|
nicole dus er uit gisteren. Ze werd nochtans door velen verdacht.
Mijn 1e keus is Inge, gevolgd door Bruno. |
Hou Corry in het oog... al zijn Bruno en Sandra ook niet lief
|
Citaat:
Het gaat wel opvallen als ze tot en met de laatste afleveringen in het spel blijft ;) Ik neem aan dat ze met een verstuikte voet (dat was zij toch?) minder goed mee kan doen en daardoor misschien dingen zal missen. Maar stel dat ze wel de Mol is... hoe zouden de programmamakers dan wel niet in de stress hebben gezeten het moment dat ze haar voet verstuikte??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij, heb je gezien hoe hoog die gips zat? :o |
jah, 'De mol' is wel een leuk programma! Ben benieuwd wanneer het in nl op de buis verschijnt weer. Bij RTL Boulevard (haha, tsja, intelligent, uhm... ;) ) lieten ze de deelnemers zien, maar het zal binnenkort wel weer komen! Ik ben ook wel benieuwd op welke locatie ze het deden! De leukste reeks van 'de mol' vond ik toen wel in Schotland!
|
Citaat:
|
Citaat:
...en het is shadia, die is veel te onschuldig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren dus West-Vlaming Walter er uit, jammer genoeg.Ik blijf erbij: Inge is de Mol !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |