Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [MSN] nA 5 MINUTEN VALT IE UIT! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=344802)

qghp 17-01-2003 13:42

[MSN] nA 5 MINUTEN VALT IE UIT!

Als ik 5 inuten niks gedaan heb met mn msn, maar hem gewoon heb door laten lopen, en ik kijk wie er online zijn dan zie je de lijst van 5 minuten geleden.

Gister was een vriend net bij mij thuis gekomen en mij mij op de pjoeter was hij nog online omdat ik msn even neit gebruikt had.
Maar als je dan op een naam van iemand klikt om een bericht te sturen dan kom je weer in eht aanmeld scherm van msn!

Weet iemand hier een oplossing voor?

SisterOfMercy 17-01-2003 14:22

MSN niet gebruiken..

Er is ook nog zoiets als Trillian!

sas 17-01-2003 17:11

Ik heb eens een keer gehoord dat het te maken heeft met je internetverbinding.
Hij valt dan heel eventjes uit, maar omdat je meestal aan het surfen bent heb je dat niet in de gaten. Bij MSN merk je het wel want daar meld hij je gewoon af.
Ik weet niet of het idd zo is. Ik heb het ook maar gehoord

DaKonium 17-01-2003 17:38

lijkt mij ook de enige verklaring ja.

heb je telefoon-internet?

B@RTOLI 17-01-2003 17:42

Gebeurd ook met de kabel of adsl soms dat ligt gewoon aan je internetverbinding ja maar dan met name bij die van de provider.

althans dat lijkt me

WijfMan 18-01-2003 15:16

Ik heb dat ook, maar alleen als ik overnet heb aanstaan.
Als ik overnet start stopt MSN er mee.
Maar MSN stopt er ook mee als overnet boven de 25kb/s komt (ongeveer dan. En soms wel soms niet).

Het vervelende is dat je er dus niets van merkt :D
Ik sta ook weleens opeens offline als ik met iemand chat via MSN. Lekker vaag is dat.

Als ik overnet niet heb draaien is er niets aan de hand :)

Lekker boeiende info ;)

B@RTOLI 18-01-2003 15:19

Citaat:

WijfMan schreef:
Ik heb dat ook, maar alleen als ik overnet heb aanstaan.
Als ik overnet start stopt MSN er mee.
Maar MSN stopt er ook mee als overnet boven de 25kb/s komt (ongeveer dan. En soms wel soms niet).

Het vervelende is dat je er dus niets van merkt :D
Ik sta ook weleens opeens offline als ik met iemand chat via MSN. Lekker vaag is dat.

Als ik overnet niet heb draaien is er niets aan de hand :)

Lekker boeiende info ;)

KAZaa en Msn werkt ook niet samen. Neemt te veel bandbreedte weg zodat er ergens een te geringe bandbreedte is voor msn waardoor die uitvalt

DaKonium 18-01-2003 16:08

bij ons anders niet hoor.

B@RTOLI 18-01-2003 17:06

Citaat:

DaKonium schreef:
bij ons anders niet hoor.
Ligt eraan hoeveel mensen de bandbreedte delen. Bijvoorbeeld bij kabelinternet hoe meer mensen kabel gaan gebruiken in jou buurt op dezelfde bandbreedte hoe trager het wordt als je meer programma's hebt openstaan.
Kijk als de meeste Kabel hebben en jij ADSL dan zou het wel gaan. of andersom natuurlijk ook.

Goes15 18-01-2003 17:08

duidelijk geval van batterijen op

Morridin 18-01-2003 19:26

Niet lullig bedoeld, maar heb je al bij Extra´s-->opties-->Voorkeuren gekeken? daar staat ook de vraag na hoeveel minuten hij uit moet als je niks doet.

Al lijkt me dit natuurlijk erg onlogisch en geef ik ook wel de schuld aan Kazaa :p . Toen ik modem had kon ik geen kazaa en msn aan hebben en bij een vriend van me met kabel die beiden aan had staan viel ie soms ook uit.

qghp 18-01-2003 19:59

Citaat:

Morridin schreef:
Niet lullig bedoeld, maar heb je al bij Extra´s-->opties-->Voorkeuren gekeken? daar staat ook de vraag na hoeveel minuten hij uit moet als je niks doet.

niet lullig bedoeld.. maar dat staat er helemaal niet

WijfMan 18-01-2003 20:06

Bij mij staat er: Mijzelf als Afwezig als ik gedurende **(aantal minuten hier) minuten niet actief ben geweest.

Morridin 18-01-2003 20:34

Citaat:

WijfMan schreef:
Bij mij staat er: Mijzelf als Afwezig als ik gedurende **(aantal minuten hier) minuten niet actief ben geweest.
Exactly, dat bedoelde ik. Staat toch op de plek waar ik zei??

bam 19-01-2003 15:47

Citaat:

Goes15 schreef:
duidelijk geval van batterijen op
mee eens :confused:

Freggol 19-01-2003 17:34

Het kan ook zo zijn, dat je dan ff moet fluiten. Dan wilt msn nog wel es wakker worden ;)

bam 19-01-2003 18:47

Citaat:

Spunker schreef:
Het kan ook zo zijn, dat je dan ff moet fluiten. Dan wilt msn nog wel es wakker worden ;)
ga jij met je poppen spelen:P

Goes15 19-01-2003 19:51

Citaat:

bambix schreef:
mee eens :confused:
tuurlijk!

qghp 19-01-2003 20:00

Citaat:

Morridin schreef:
Exactly, dat bedoelde ik. Staat toch op de plek waar ik zei??

ja maar dat heeft verder niks met mijn probleem te maken :confused:

Stijn 19-01-2003 21:56

Ik had vernomen dat MS weer had geknoeid en dat er DNS conflictjes waren. Ik had daar een patch voor gekregen ik zal morgen eens zien of ik die nog op mijn andere pc heb staan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.