![]() |
welke groep/artist gaat volgens jou populair worden dit jaar
zoals puddle of mudd ofzo popu geworden is dit jaar welk word volgend jaar populair kan je elke dag op tv zien enzo
|
ik denk
- inMe -kittie -osbourn (was al popu maar met dat programma enzo van hem :rolleyes: ) |
Tenacious D
|
BELVEDERE
ze gaan deze lente met Pulley door Europa touren, en zal de hele punkscene toch moeten erkennen dat ze geniaal zijn hehehehe |
de idols winnaar..:rolleyes:
|
Good Charlotte, als ze nog flink wat gepromoot gaan worden in de hit krant :D :p
|
ik denk dat green lizard nog wat bekender gaat worden, buiten nederland..
en verder.. ehm, ik hoop type of girl en sweet jezebel |
Citaat:
|
audioslave
|
driftwood van (freeloader)
|
Audioslave is al bekend.
Ik zeg: Caliban Boy Sets Fire (doorbraak groot publiek) Dredg (Groot publiek) Inme 88 Circles Above Cave-In |
AFI
Sonata Arctica |
ill nino, of is die al populair?
|
Ik had trouwens bij Nickelback ook gelijk, dus..
! |
Citaat:
|
sublime cadaveric decomposition
|
Citaat:
|
immortal
|
Citaat:
|
justin timberlake als meest commerciele artiest.
helaas. |
Citaat:
immortal shirts zijn veel truier. |
Citaat:
was 2000 idd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Little Brother, 50 Cent, Codey Chesnutt..
|
Exploited aangezien ze een nieuwe cd gaan uitbrengen :(
|
Citaat:
zijn ze na een maand ook al weer zat hoor. |
the sheer ( www.thesheer.nl ) (y)
|
burzum
|
Citaat:
|
Ik denk dat 88 Circles Above de nieuwe Krezip wordt. Of zoiets.
|
[QUOTE]86dagreed schreef:
[B]Audioslave is al bekend. echt niet!. bekend of bekend is een verschil |
ik denk dat Den Heerschers wereldberoemd worden ;)
o ja! SAHARA DUST gaan we denk ik wel heel veel van horen dit jaar. |
[QUOTE]machina82 schreef:
[B] Citaat:
Audioslave - clip minstens 1x per dag op the box Ex-leden RATM en SOUNDGARDen Was RATM Bekend? ja Was Soundgarden Bekend? Ja Hadden ze beide grote fanschare? ja Die zijn allemaal benieuwd naar dit album, dan heb je pakweg al een miljoen mensen die geinteresseerd zijn. Ze zitten bij een groot label, met een grote producer die hun goed sponsord, staan in alle grote bladen, van de oor tot HP de tijd. En jij zegt: neeeuh zijn niet bekend? |
met bekend bedoel ik meer, van zij worden de grote rock band van dit jaar in het opzicht van, festivalweides platspelen, meerdere singles die hit worden, en niet 1 singletje,
meer zoals live dat een jaar was...maar het is niet underrgound ofzo dat bedoelde ik nie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik luisterde "Nickelback - Leader of Men" En toen dacht ik: "Die worden bekend!" En dat was ook zo. Mooie muziek is dat trouwens Nickelback :). |
Citaat:
|
Citaat:
Het mist de oude flair die ze hadden toen Zach er nog wel was. Die vent van Soundgarden past niet bij de muziek die de rest van RATM vroeger maakte. Nu luisterde ik wel als RATM-fan, en dus vergeleek ik het constant, maar... nee. Ik vind het niets... |
Citaat:
Ok, dat je zegt "Soundgarden was bekend en RATM was bekend, dus Audioslave is bekend", daar kan ik inkomen. Maar je moet wel een frequent slechte-muziekzender-kijker zijn om deze nummers zo te leren kennen hoor. Hier staat NOOIT MTV, TMF of the Box aan thuis, en ik wist dus ook pas van Audioslave toen ik het van mijn stiefbroer hoorde. Dat Zach van RATM weg was, ok. Maar verdere kennis had ik dus alleen moeten krijgen omdat het op muziekzenders gedraaid wordt? Helaas is dat wel een manier om bekend te worden, maar ECHT truie mensen kijken dat soort zenders niet ;) |
[QUOTE]Type schreef:
[B]Ik heb het album geluisterd: Gad-ver-damme... ik zeg ook niet dat ik het goed vindt :D |
Bart van Wissen
C-quence Mind Markers Phynn Mindsensation En als mijn populariteit na de komende releases wat toeneemt is dat ook mooi meegenomen :) |
Citaat:
|
Citaat:
die hoorde ik ook, juni 2000, toen maar eind van het jaar die cd opgezocht. Goede muziek idd. al word ik soms een beetje ziek van de herhaling en de constant overslaande stem.. |
Citaat:
|
Mighty Mighty Bosstones
|
Severe Torture
Hate Plow Bloodbath Pyaemia ANb |
Zwan
Cave-in Soulwax krijgt weer een re-doorbraak |
ik:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |