![]() |
Sponge Bob Squarepants?!?!??!?!?
wat vinden jullie van Spongebob Squarepants??
Ik vind hem geweldig!!! hij is lief en grappig enz enz :) |
ehm, wie is dat? :o
sponge = spons bob = naam (duh) squarepants = ...broek ehm, sponsbroek met de naam bob? in dat geval lijkt me er niet zoveel aan :) |
ja is welgrappig...soms...soms vink er nie zoew veelaan maar soms issie wel gaaf!
|
Ik ken mensen die hem vereren.
Ik vind er niet zoveel aan. |
best wel kut eigenlijk.
|
Ik vind dr echt geen zak aan, en ik vind het echt dom dat het zo'n hype is.
|
ik hou van onzinnige dingen, ik hou van spongebob (y)
|
Pff, Spongebob is droog. (Even lachen, dat was een - stiekem onbedoeld - woordgrapje) Maar ik kan het niet meer vinden op onze tv, omdat we geen kindernet of what so ever meer hebben. :/
|
Citaat:
mja.. ik vind het dus ook echt briljant... vooral Gerrit *lol* ik bedoel, hoe verzinnen ze het? een miauwende slak als huisdier... (y) |
haha, jah, dat is echt vet melig! :D
|
hijs vreselijk stom :eek: (n)
|
Citaat:
En Gerrit is geniaaal :D *mauw?* :D |
Geweldige cartoon, met erg veel humor en fantasie gemaakt.
De makers hebben goed naar Ren & Stimpy gekeken: bepaalde uitdrukkingen en acties van Spongebob zijn precies die van Stimpy. Of vergelijk de vissen die er in voorkomen eens met Muddy Mudskipper. Het enige jammere vind ik dat ie vertaald is in het Nederlands. De Nederlandse stemmen zijn niet al te irritant en van het origineel afgeweken, maar veel van de taalgrappen gaan verloren ("Patrick, your genius is showing" -"Where?!"). Gelukkig hebben we Kazaa nog :) |
Citaat:
|
Volgens mij is het ook van de makers van Ren&Stimpy. De stijl lijkt er best wel op.
A propos, hebben de makers van r&s ook niet Cow&chicken gemaakt? |
Als 'k melig ben kan het wel heel (y) zijn ja.. :o :D
|
Citaat:
|
Erg droog oftewel Erg leuk..
alleen zwaar irritant dat het telkens dezelfde afleveringen zijn |
Citaat:
|
SpongeBob... Bwahahahah!
Ik heb het 1x gezien en lachte me suf... maar om er nu de video op gelijk te zetten? Dacht ut niet... |
Bij ons op school is opeens iedereen er gek van. Overal hoor ik Spongebob Squarepants!!
:eek: Toch maar ns gaan kijken ;) |
Ik vind het wel grappig. Jammer alleen dat ze nu op kindernet allemaal nieuwe dingen hebben, Hey Arnold en Rugrats is wel cool, maar jammer dat ze het niet ondertiteld hebben, maar ja kinderzender.
Maar ik wil de oude programmering van kindernet terug..OH dan zou ik echt de hele dag kijken. (ze hebben nog wel oude, maar niet genoeg) David de kabouter, Barbapappa, Nils Holgerson, Alfred J. Kwak, Teddy Rugspin (fout gespeld) etc. etc. |
:p En octo is leuk, eigelik neit maarja
hahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhha akhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahha hahahhahahhahahhahahahhahahahhah hahahahhahahhahahhahahhahhahahah laat me niet lachen |
dat zei spongebob toen patrick iets grappigs zei!!! (laat me niet lachen ) hahahahha
|
Spongebob is geweldig!
|
Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor!
|
Citaat:
"Ja!" "Waarom dan?" "Ik zie mn voorhoofd niet!" :D (y) |
Citaat:
|
hij roeld
|
Ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ban er klaar voor!!!
|
Check avatar... zegt genoeg denk ik :)
SPONGEBOB HEERST! |
Zijn jullie er klaar voor kinderen.....
Ay ay kapitein! Hij woont in een ananas diep in de zee Sponge-Bob Square-Pants Hij ziet zo geel als een kaassoufflé Sponge-Bob Square-Pants Ja iedereen weet wat voor mafkees het is Sponge-Bob Square-Pants Die vierkante vriend is zo gek als een vis Sponge-Bob Square-Pants, Sponge-Bob Square-Pants, Sponge-Bob Square-Pants... SPONGEBOB..... SQUAREPANTS!!! |
wij zingen m op school altijd... :D zijn er 2 die de gewone regeltjes doen, en de rest van de fans schreeuwen dan keihard: "SPONGEBOB SQUAREPANTS" erg kinderachtig enzow... :rolleyes:
|
Spongebob is echt supergrappig!
|
Check avatar... zegt genoeg denk ik :)
SPONGEBOB HEERST! |
Echt vreselijk.
Dacht dat de hype nu ook wel over zou zijn.. |
Op zich is dat beest best lief, maar hij is egt fucking irritant!
Toen die dat rijbewijs ding ging halen zei die t gloof ik wel 50 keer! Irritante spons... :rolleyes: Maar verder is t idd een schatje ;) :p |
Ik ben een groot fan van Patrick...
Spongebob zelf valt tegen... |
Tis gewoon heeeeeel veel humor (y)
|
ik hou van spongebog ik kijk het bijna elke dag en ik vind hem heel grappig en schattig :D ;) :cool:
|
Citaat:
|
Plankton is cool :)
|
Citaat:
|
ik vinnet wel lache (y)
beetje erg schreeuwerig though |
spngebob rules!!!
'Ik haal die Euro wel van je loon af...' "Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..... .......echt?'' :D |
Het is echt zo'n gaaf programma, vooral Gerrit is echt tof!
|
heel, heel droog :D
heb het al een aantal keer tegen mensen uit mn klas gezegt maar niemand kent het :( en omdat het op kindernet is, denken ze meteen dat er niks aan is (noujaaaa) |
De enige tekenfilm waar ik de Nederlandse stemmen beter vind dan de originele... (y)
|
gerrit is zo schattig :D
miauw http://members.lycos.nl/a321/Smilies/smile/hart.gif |
Sinds maandag zendt Nickelodeon 's avonds om 23:15 de originele, niet-nagesynchroniseerde SpongeBob SquarePants uit. En misschien nog wel beter: daarna volgt Ren & Stimpy! Happy happy, joy joy.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |