![]() |
nieuw stadio Heerenveen
SC Heerenveen heeft de financiering rond voor de uitbreiding van het Abe Lenstra-stadion.Over enkele weken kan worden begonnen met de werkzaamheden.
Het vernieuwde stadion biedt plaats aan 28.000 man publiek,een verdubbeling van het huidige aantal.De uitbreiding van het stadion is onderdeel van een groter bouwproject,met voorzieningen op sport- en medisch gebied,een congrescentrum, kantoren en een onderwijsinstelling. Het project kost rond de e.107 miljoen, afkomstig van aandeelhouders.Dat zijn onder andere de voetbalclub zelf,de gemeente en de provincie.Het stadion is medio 2005 klaar,het complėte project in januari 2006. Bron: NOS-TT dus nu na groningen ook heerenveen een nieuw stadion :) |
In ieder geval een verbetering voor de Eredivisie zo'n stadion. (y)
|
Is 107 milioen euro niet een beetje veel voor een stadion met 28.000 man?? Wel cool natuurlijk dat Heerenveen ook een vet stadion krijgt!
|
duur en groot (heerenveen heeft 40000 inwoners?)
dat zal me een sfeer worden daar :p |
Citaat:
|
Krijgt Heerenveen dat stadion wel helemaal vol? Er zal toch een verdubbeling van het aantal toeschouwers moeten komen en dat zie ik niet zo snel gebeuern ...
|
Citaat:
|
Kunnen we nog meer stoeltjes slopen in het uitvak. :D
Nee maar leuk die die fraizen |
dan kunnen daar nog meer leuke meisjes met een dat leuke accent plaats nemen :o :)
|
Citaat:
1ding heb je goed accent leuke meisje ??? wonen die daar??? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
topic titel klopt niet echt. Maar ik vinnet wel betert die uitbreiding, tis altijd gekloot hoor ik met dat uitvak die te klein was. En nu nog dat friesland lied afschaffen voor de wedstrijd, en misschien dat mijn haat tegen die club gaat minderen. :D
|
werd een keer tijd, dat madurodam stadionnetje kon natuurlijk niet meer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |