![]() |
viersprong ik heb er ervaring mee
HOi, jullie hebben heel veel vraag naar de viersprong, nou ik heb er veel ervaring mee, ik zit er namelijk nu dus als jullie vragen hebben dan hoor ik ze wel.
Groetjes Marmotje (y) :D |
ken jij Barbabarbara?:o
|
Citaat:
Sorry voor off topic zijn |
Citaat:
Tis gewoon een bijeenkomst van scholieren daaro:p |
Citaat:
ps: Ik ben geen scholier ja:p pps: Ik haat Gargamel ook Dit is overigens mijn laatste offtopic reactie. *Bang voor straf* |
Citaat:
'k vind deze topic btw meer een meedeling dan een echte 'discussietopic'. Maar omdat er zoveel vragen over klinieken 'heersen' dan maar. ;) Maar ga hem dan ajb niet volchatten, want daar is ie niet voor. |
Citaat:
maar als mensen vraag hebben naar de Kreek in Dordrecht, dan kunnen ze bij mij terecht:) |
Zal ik er 'Het Grote Klinieken Topic' van maken oid? ;)
|
Citaat:
|
Wat vertelt Bar jou allemaal?? :mad: :p :D <---- ??????? Ik vertel jou al genoeg dacht ik zo..
en waarschijnlijk ken k marmotje nie, ik zit in 'de Kliniek' en das pas vanaf 19 en zij is 18(als k r info mag geloven dan) |
Citaat:
|
voor vragen over kliniek "wickraderheem" kun je hier terecht, maar ik vraag me af of iemand daar belangstelling voor heeft hahahaha...
|
is dat in ermelo?
|
Citaat:
wickraderheem is iig niet in ermelo. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb btw geen specifieke vragen (heb de site doorgelezen tijd terug), 'k vraag me alleen af hoe het er is in het algemeen...niet voor mezelf, maar een vriendin gaat er heen (klinkt stom, sorry) en ik vraag me af waar ze terecht komt, zeg maar. |
Citaat:
ik zit er ook ben benieuwd wie jij bent groetje rabit1 |
Ik heb ervaring met JPC De Kreek in Dordrecht van de stichting De Grote Rivieren. Zijn ook normale ziekenhuizen van en zo.
Ik heb trouwens nog op letteren een verhaal staan over een dag in de kliniek, zoals het er bij mij aan toe gaat/ging. Moet je gewoon ff zoeken op mijn naam en letteren. Liefs Caafiej |
Citaat:
ja ik zit daar nog steeds, maar over 2 maanden ben ik daar weg. heb in februari geloof ik nog ff op de crisis gezeten en nou zit ik weer op de dagbehandeling en ik ga lekker afbouwen. tgaat nu stukken beter (tenminste, afgelopen week weer minder maargoed). kga een nieuw leventje beginnen :) andere school, verhuizen, weg uit de kliniek enz. |
Citaat:
|
Damn! Nu kan ik niet stoer doen met het aantal inrichtingen die ik van binnen heb gezien. Deed ik maar net alsof ik problemen had zoals andere mensen dat doen.
|
Voor vragen over Delta zowel in Poortugaal als het MFC bij Zuidplein kunnen jullie bij mij terecht, zowel open, gesloten als spoedeisende afdelingen zijn inmiddels bij mij bekend.
Joepiej :rolleyes: |
Citaat:
|
Mensen op parnassie hier ?
of jutter mensen(psycho medisch ziekenhuis den haag) :) |
Citaat:
sterkte! |
Citaat:
Was dr ook zo snel mogelijk weer weg en ik was 15 dus ze mochten me geen RM geven, dus njah, daarna weer in Dordt gezeten 3,5 maanden:) |
Nou ik dus ook de jutter
en ik mag afbouwen ben het ook compleet zat heb er nu een jaar gezeten daarvoor ook al ergens anders een paar maand het is nu klaar :D ben wel bang dat ik snel terug val mjaaah gewoon hopen dat het goed blijft gaan de rest ook sterkte etc etc etc kusssies het komt wel goed |
Citaat:
En euhmz...nahjah, ik vond ze zo streng daaro (n) Toen ik daaro zat had ik echt heimwee naar de sociotherapeuten van Dordt(n) |
hallo allemaal.
ik zit ook op de jutter. ik zit op de open afdeling. heb ook in dijkzigt gezeten en ja ik ekn rik heeft op beukenoord gezeten he |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |