![]() |
Hoe maakt men een R&B hit??
|
Je kan ook mij als bassist nemen..
|
die wizard zou echt kunnen bestaan :D
|
whaaa, ROFL :D
|
Ziet er cool uit.
Zou het zelfs nog bijna geloven ook als ik al die videoclips zie. Waarom komt er niemand op het idee een keer een ander soort clip te maken ? |
hehe.
|
okie dat is best een beetje grappig dan :p
|
hier doet ie het goed op de lachspieren!
|
mooi kruisje :p ;)
|
:D (y)
|
Kinderachtig :rolleyes:
|
meeste mensen weten niet eens wat R&B is volgens mij maar goed
Rat |
Citaat:
|
In Middelburg is R & B sinds kort verboden. Op zich niet verkeerd :) alleen het probleem was dat de burgemeester helemaal niet wist wat voor soort muziek het was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebbe Hebbe Hebbe!.
|
Citaat:
Tenminste dat lijkt mij. [edit]Volgens mij is 't wel een heel kromme zin..[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat 'Rat' niet bedoeld dat wij niet weten wat de originele rhytm & blues is, want wat je nu hoort onder de naam r&b heeft daar zo goed als niks mee te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind 't belachelijk. Ik ga er een Topic over openen. |
Citaat:
dat jij alleen commercieele rnb kent wil niet zeggen dat dat voor iedereen hier geld die rnb slecht vind.. ik weet goed genoeg waar ik wel naar wil luisteren en waar ik niet naar wil luisteren |
Citaat:
maar hij is goed :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er staat een t te weinig in je avatar
|
Citaat:
Gingen ze allemaal van die negers die amper nederlands konden interviewen :D |
tof, alleen mis ik woord westcoast nog bij R&B Sound Parameters :p
|
ben ik de enige die dit niet grappig vind?
|
Citaat:
|
ik vind em briljant :D
vooral omdat 80% van die zogenaamde R&B en hiphop gewoon de formule gebruikt die in dat plaatje staat :D |
Citaat:
do the girls have to shake their asses? yes yes geweldig :D |
(y) :D
|
waarom, moet iedereen hier altijd iemand anders muzieksmaak kraken? gelukkig houdenw e nei allemaal van dezelfde muziek, want anders zou het 1 grote top40 hitparade worden hier, damn
plaatje is wel grappig inderdaad... |
Citaat:
|
haha die afbeelding...
*rolt om vant lachen!* ga vooral zo door.. ik ben benieuwd hoe de Trance Edition zal zijn! : 1 hot blond chick with sillicon lips and boobs playbackin' some song from the 80's. :P |
fatew :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |