Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [sitecheck] psychicrephlex.com artgroup (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=345787)

empyrian 18-01-2003 01:18

[sitecheck] psychicrephlex.com artgroup

www.psychicrephlex.com

v3 is eindelijk af...hoe vinden jullie hem?

David 18-01-2003 08:25

kweet niet hoe het bij jou is .. maar hier doet ie het niet :(

psilo 18-01-2003 11:14

doet het hier ook niet, TEEF!

Vinzz 18-01-2003 12:02

hier ook niet #$@ :o :p :mad:

Thomas 18-01-2003 12:09

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

empyrian 18-01-2003 12:51

godver...hier ook niet, server zal er wel ff uit liggen. toen ik dit topic postte was alles goed tho...ik zal wel ff replien als het weer goed is..check tot die tijd de redirect maar:

http://home.wanadoo.nl/ewanowicki

is gewoon dezelfde site :P

funest 18-01-2003 15:50

staan erg gave dingen op ....
mijn complimenten

Type 18-01-2003 16:27

Dat strakke menutje past niet echt bij de plaat die er onder zit (vooral door het blauw - oranje contrast)

En het strakke, lichtblauwe menu pas niet echt bij de rest van de art op de site...

Queen Klazina Wok 19-01-2003 11:17

ik vind m vet :) alleen doet de homeknop het niet

Vinzz 19-01-2003 11:26

hm beetje mix van verschillende stijlen.. i like it (y) ;)

Ce-El-Wan 19-01-2003 15:07

ik vind het iets teveel stijlbreuken in 1 scherm, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Kwalitatief zit het goei in elkaar.

Enola 19-01-2003 16:35

(y) Leuk siteje, maar ik vind alleen rechter deel niet zo bij ut linker passen en waarom zit er een horizontale scrollbar in het rechter deel de hele tijd? en uh sommige links naar plaatjes van de gallery zijn dood.

Opzich wel aardig maar het kan nog wel stukke beter.

ekki 19-01-2003 19:53

hmm, voor deze keer laat ik 'm staan, omdat er nog wel wat kunstzinnige dingen op staan, maar eigenlijk horen sitechecks op S&M.

p-chez 19-01-2003 20:51

Citaat:

ekki schreef:
hmm, voor deze keer laat ik 'm staan, omdat er nog wel wat kunstzinnige dingen op staan, maar eigenlijk horen sitechecks op S&M.
Nee, sitechecks horen alleen op S&M als het om de site zelf gaat IMO, dus meer de code-kant.
't gaat bij empyrian's site meer om de vormgeving en de inhoud..

Dus.. hoort ie imo wel thuis hier :P

empyrian 19-01-2003 20:59

Citaat:

p-chez schreef:
Nee, sitechecks horen alleen op S&M als het om de site zelf gaat IMO, dus meer de code-kant.
't gaat bij empyrian's site meer om de vormgeving en de inhoud..

Dus.. hoort ie imo wel thuis hier :P

juustem! nait soez'n!

de originele link doet het ook weer trouwens :)

www.psychicrephlex.com

p-chez 19-01-2003 21:49

Citaat:

empyrian schreef:
nait soez'n!

zeker grunn :p

Ulfheðin 20-01-2003 07:12

Als je art nu eens laad in pre-sized windows?

Danny 20-01-2003 08:57

Sorry, ik vind hem niet mooi..

Ik snap best dat mensen erg weg zijn van het linkerplaatje (ik ook), maar verder is de site niet veel bijzonders.. Een mooi plaatje en verder niet veel bijzonders maakt een site nog niet, IMO.

Danny

empyrian 20-01-2003 09:37

Citaat:

p-chez schreef:
zeker grunn :p
hehe ja, maar geen boer ;) jij toch ook?

Synonym 22-01-2003 16:24

Uhm... niet dat ik er superveel verstand van heb :D maar... ik vind dat blauwe gedeelte linksbovenaan niet echt bij het oranje plaatje passen, verder vind ik het design wel heel erg mooi, ik zou alleen misschien de vormen en kleurcontrasten veranderen.

ekki 22-01-2003 16:32

nog even over hoe ik de site vind: ik vind hem niet echt mooi. de dingen die erop staan wel, maar het design niet zo. aan de linkerkant past dat bovenste niet echt bij het onderste. doe een andere kleur ofzo, dat maakt het misschien wat mooier. of wat minder hard, ik weet het ook niet precies.

p-chez 22-01-2003 17:25

Citaat:

empyrian schreef:
hehe ja, maar geen boer ;) jij toch ook?
Juh, Groningen-Zuid representin'!

:p

konflict 22-01-2003 19:20

doen jullie goed :cool:

vraag me af hoe je aan dat plaatje van dat wezen onder 't menu komt :confused:

niet alleen de site maar ook wat in 't art gedeelte staat, erg vet

(y)

empyrian 22-01-2003 19:57

Citaat:

konflict schreef:
doen jullie goed :cool:

vraag me af hoe je aan dat plaatje van dat wezen onder 't menu komt :confused:

niet alleen de site maar ook wat in 't art gedeelte staat, erg vet

(y)

images.google.com...je zoekt gewoon een foto van iemand en dan flink bewerken :)

Arenda 22-01-2003 20:39

gaaf, zie dat 1 member in Canada zit.. :P (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.