![]() |
Afgewezen
ff het probleem schetsen.
Ik was enorm verliefd op een meisje uit mijn klas, gisteren op de X-mos fuif was ik van plan om een stapje verder te wagen. Heel de tijd met haar gedanst, ... kwas in de 7de hemel, en zij zag er ook happy uit, na een tijdje probeer ik dan een move te maken, en dan zegt zo van; " nee 'k denk nie dat het nu iets gaat worden, we zitten nl. in dezelfde klas, en ... Ma zeg nooit nooit en wordt het wel ooit iets" Nu ben ik heer mega kapot van, echt, DOWN, van de zevende hemel in een zwart gat. Wat vinden jullie hier nu van? |
Dat je niet te veel moet verwachten als het op verliefdheid aankomt. Het is best om het nuchter te bekijken en niet te veel hopen, dan ben je minder teleurgesteld dan als je wel teveel verwacht en dan afgewezen wordt.
Maar ach, je ziet toch wel wat gebeurt, ze zegt zelf dat het nog iets zou kunnen worden, dus gewoon rustig blijven en niet teveel van stapel lopen ;) |
misschien wou ze je wat eerst beter leren kennen,
en volgens mij ging die move van jou wat te snel ik denk dat je het eerst wat rustiger aan had moeten doen... ik was ook verliefd op een meisje en wat denk je? ik had pas met haar na een 1,5 jaar... dus ja denk er maar over na ;) |
Misschien moet je het iets rustiger opbouwen, ze draait waarschijnlijk nog wel bij.
|
ik was al 3 maand verliefd op haar, en kken haar al 5 maand dus jah
KKon wel redelijk goed met haar opschieten, vooral de laatste twee weken echt goed! |
misschien een keer uitnodigen om wat leuks te gaan doen. Het hoeft toch niet bij voorbaat fout te gaan omdat je bij elkaar in de klas zit. Ik heb heel lang iets gehad met een klasgenoot, ging prima, alleen niet te veel opdrachten samen maken (want daar komt dan vaak weinig van :D )
Succes! Liefs, Elisa |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens me hart is niet meer gebroken, maar hersteld, maar geen zin om me Sig. te veranderen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |