![]() |
Hoe zie je dat een meisje op je verliefd is ???
Hoe zie je dat een meisje op je verliefd is ??? :confused:
VELOCITY |
meestal zie je dat als ze vaker bij je staat meer tegen je praat je vaak aankijkt en lieve opmerkingen maakt!!!hoeft niet altijd zo te zijn elk meisje is anders
|
|
Valt te zien wat er gebeurd is als jullie elkaar negeren voor een of andere reden en het meisje wil met je dan is dat net iets moeilijker ...
|
Bedankt, maar ik heb meer nodig.
Zolas, hoe zie je het als ze voor je valt al vanop het eerste afspraakje ??? :rolleyes: |
euhm mag ik wat vragen?
ken je haar alleen maar van dat 1ste afspraakje of begrijp ik dat verkeerd? knuffels.... |
Dat kun je niet zien. Iedereen gaat anders met zijn of haar gevoelens om. Wat heel moeilijk is, voor mij in ieder geval, is proberen positief te denken. Probeer je gevoel te volgen en niet voor haar te denken. Probeer niet bang te zijn voor een eventuele afwijzing, maar volg je gevoel.
Mij lukt het amper, maar het is echt het beste. "The greatest thing you'll ever learn is just to love, and to be loved in return" |
Sommige meisjes gaan je opeens compleet negeren, zo proberen ze te verbergen dat ze je wel HEEL erg leuk vinden...
Hier ben ik geen voorbeeld van :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ripper |
Citaat:
|
Ik word rood als ie met me gaat praten of kijkt of wat dan ook :D
|
maak een uberdomme grap, als ze lacht dan weet je het :p
|
Citaat:
|
als ze zomaar tegen je begint te praten zonder eigenlijk ook maar iets te zeggen, ze je vaak (probeert) aan te raken, ze je vaak smst, belt enz...
|
Citaat:
*... * :( |
wat stellen mensen soms toch vreselijk achterlijke vragen
|
mwah, bij sommigen zie je het sneller als bij anderen.. is niet echt een duidelijk herkenbaar iets wat voor alle meisjes geldt.
|
Citaat:
|
ok het kan wel....
kheb t zelf nu ook n btje... t kan meteen goed voelen enzow.. maar vaak is dat maar eenzijdig.... iniedergeval is het zow dat je meer tijd nodig hebt om haar beter te leren kennen! vind je niet?:) knuffels.... |
Citaat:
|
Als ze constant met 'r vingers aan 'r eigen doos loopt te fruttemetuttelen.
|
Citaat:
Je bent terug! Waah :D *feest* |
Citaat:
|
Citaat:
en nog vervelender als ie bij je in de klas zit, bij mij dus :D :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |