![]() |
Nog een maandje en dan Valentijnsdag... Wat gaan jullie geven?
Wat gaan jullie aan je vriend/vriendin geven? Iets origineels of toch gewoon iets simpels? En gaan jullie bijvoorbeeld ook nog iets leuks doen samen?
|
Ik heb (nog) geen vriendin, maar het wordt wel een rode roos iig :p
|
goeie vraag ik zou het ook echt niet weten
|
Ik weet niet of het meisje dat ik leuk vind, houdt van dat gedoe. Anders. Een bosje. Rozen. :P Wit.
|
geen idee, ik zie t nog wel, ik loop vaak zat tegen leuke dingen op
|
We doen expres helemaal niets, we wachten wel tot onze dag. De 24ste :)
|
Ik heb geen vriendin :( Maar ik ga wel heel wat mensen trakteren :D
*verjaart dan* :p |
helemaal niets...wij doen daar niet aan stoer hé :p
|
Als ik een vriendje heb, doe ik daar nooit zoveel aan. Kaartje. En misschien naar de bios ofzo.
En als ik iemand op het oog heb, natuurlijk even een kaartje sturen :) :o |
Misschien lekker koken met z'n tweetjes ofzo...'k weet 't nog niet.
|
niet heel veel bijzonders... beetje tegen dat commerciele gedoe.
Maar goed... even extra lief tegen elkaar doen??? :) |
heeej.....
mja ik weet eigenlijk nog niet OF we iets gaan doen, vind al dat gedoe wel leuk, maar beetje TE om nou een duur geurtje of whatever te kopen..maar k hoop dan wel in ieder geval samen te zijn enneh jah misschien iets eten en bios of zo..Suggesties zijn nog welkom hoor :o !! KUSJE |
Kan niks sturen , 'k heb niemand op het oog. Afwachten wie mij een kaartje stuurt!!(Nog nooit gehad trouwens, maar het is het idee)
|
iets lievz... maar wat :confused:
Dat zie ik dan wel weer! |
helemaal niks, *hoopt stiekem toch dat ze wat krijgt* :)
|
alleen aan beste vriendinnetje een mooi kado. En misschien wat andere belangrijke mensen.
Ik vind het nogal commerciele bullshit maarja ik zoek altijd wel een gelegenheid om kadootjes te kopen. vind k wel leuk:) |
Ik heb geen vriendje meer, dus daar hoef ik ook niet over na te denken... maar stiekem hoop ik ook dat ik wat krijg, ik ben gek op aandacht :)
|
Valentijns dag*****DREAM*****DREAM**** :eek: ik weet nog niet wat ik ga doen er zijn wel bijzondere mensen in mijn leven daar ga ik zeker wat voor doen!!!!!Dus we zulle zien :D Kusss mij
|
nix, en heb ook niemand op et oog, hoop stiekem dr wel 1 te krijgen, heb dr in mn hele leven maar 2 gekregen die op niets uitliepen, dus driemaal is scheepsrecht :D
|
once i got a card...
once a got a rose.... twice i get a card?:D |
Aangezien ik em op die dag toch niet zie, stuur ik maar een lief kaartje en/of smsje
|
Ik ga m'n vriendin opzoeken :D Ze woont in't buitenland en 't is onze eerste Valentijnsdag sinds we samen zijn :) Dus dat wordt wel gezellig :) 's Avonds een restaurantje en misschien een biosje :) Of gewoon thuis blijven en ........
|
njaa.. nix bijzonders, een kaartje en gwoon uit eten :) das wel gezellig altijd
|
valentijnsdag zuigt voor mij altijd :$
|
ehm... well, m'n vriendin verdient iets speciaals .... wat weet ik nog niet...
een poster + een roos oid.... mjah... zien tegen die tijd wel waarschijnlijk vergeet ik het toch :o |
Vorig jaar was ik samen met een jongen en hij had me een sleutelhanger gegeven me een half hartje en hij had een deel en ik een deel...en dan nog zo een keilief 'me to you' beertje
Ik verkeer niet maar heb wel iemand op't oog ... :) zou ik een kaartje sturen? |
dr zit 200 km tussen :(
maja kga denk k...oh nee lat maar, ze komt ook wel s hier geloof k :D |
nou, niets!
wij vieren 5 maand samen op de 13de (y) |
kaartje :)
|
Iets kleins kopen (lieve knuf en fotolijstje met foto van ons) en een kaartje ofcourse. Misschien dat we uit eten gaan en anders... ja, kweenie. :) :o
|
Niks, dat vind ik zo'n grote onzin (n)
Ik kan trouwens niet eens op de 14e, dan heb ik al iets :D |
nog nie over nagedacht eigenlijk...
|
Heej, het is op een vrijdag dit jaar :) Prima zaak. Zal wel iets leuks gaan verzinnen, zes dagen daarna hebben we negen maanden, dus eigenlijk is het dan dubbel feest :cool:
|
pff ik weet het nog niet! op die dag is ook z'n verjaardag, dus mag het wel wat speciaals zijn vind ik.. lekker gaan eten in ieder geval of iets afhalenen, dan mag ie blijven slapen en geef ik em smorgens ontbijt op bed (nuja, de bakker levert :D )
een kaartje, hij wil eigenlijk niet echt een kado (en ik ben daar juist zo dol op) maar toch wil ik iets geven, weet niet goed wat .. :( tips altijd welkom! ;) |
Eigenlijk vind ik het niet zo'n bijzondere dag, echt zo gemaakt.
Maar vorig jaar konden we toen niet samen zijn, en dit jaar wel, dus het is wel geinig. Maar of we echt iets gaan doen, ik denk het niet hoor. |
ik zal dit jaar wel niks krijgen :(
|
valentijnsdag is gaar..
weer zown typisch dom amerikaans gebruik. je kan toch altijd een kaartje sturen naar degene die je leuk vind. nja ik doe er niet aan en kweet niet of m'n vriend eraan doet. je kan elkaar beter iets leuks geven op "jullie dag" wat bij ons de 2e is. |
tering, das al bijna ja...
uhmm ik ga geven een, zeg ik nie :) want stiekum weet ik ut nog nie... maar het is wel heel liefig uiteraarsss |
Valentijnsdag is geforceerd en commercie-gericht. Als je iemand liefhebt kan je die àltijd verrassen en niet bepaald op 1 dag :rolleyes: !!
|
hm nog niet over nagedacht...
misschien ook wel niks.. xiewel eve, hoe t loopt enzo |
Geen idee. maar ik vind t wel leuk om hem altijd te verassen dus.... iig een kaartje.
|
Citaat:
|
Geen idee.. We zijn pas net samen! Kweet niet of ie daar van houdt en hoe hij zoiets wil.. Maar ik stuur iig even een lief kaartje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben op school een project, en daarmee gaan we op Valentijn roosjes en kaartjes met gedichtjes op verkopen! :)
En kwestie van een project waar ik aan meehelp te steunen, krijgt hij zowiezo een een kaartje met een leuk gedichtje op! (y) En ik ben aant twijfelen of ik hem ook een roosje ga geven! :confused: En dan zou ik nog een cadeautje willen kopen, maar ik weet nog nie wa!We zijn dan juist 1maand en een half samen! :) :) En hij heeft gedaan met de examens op den 31ste januari en op 1 februari zijn we een maand samen en ik zou dan ook ietske speciaals willen doen!(allé, als hij dan in de buurt is!Want het kan zijn dat hij mee op voetbalweekend is met zijn ouders! :( )Dus als iemand hierop ietske weet.. laat me dan ietske weten hé! :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij kan een kusje krijgen :rolleyes:
nah doe er niet aan denk ik, msg een massage ofzo...vergeet het toch wel denk ik ;) |
ik stuur mezelf een kaartje, anders krijg ik er heelmaal geen een :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |