![]() |
Fatwreckchordscovernight
het is misschien een beetje laat, maar voor de liefhebbers
Vanavond vindt de vetste covernight van dit jaar plaats in Silvolde(bij doetinchem) dus als je nix te doen hebt ga echt ff kijken programma:Line-up: 20.30 antillectual || PROPAGANDHI 21.00 guevaras || GOOD RIDDANCE 21.30 pkg. || RISE AGAINST 22.00 deniro || NO USE FOR A NAME 22.30 the almighty kingpin || STRUNG OUT 23.00 laternpoll || LAGWAGON 23.30 zwart werk is doof brood || ME FIRST AND THE GIMME GIMMES 00.00 beyond93 || NOFX entree= 3 euri |
Ja dat stond al tijden in m'n planning maar gaat helaas niet door voor mij :|
|
Dat klink wel extreem gaaf. Jammer dat ik niet ga.
|
zucht had gekund maar toch maar gewoon werken...
|
Klinkt idd wel errrrrg ok :)
mja beetje jammer dat k het niet eerder wist, nu gaat het feest denk ik zo niet door! maarjaa |
oeh dat klinkt best cool:D
the almighty kingpin heb ik al een keer gezien en die zijn zeker goed (y) :) |
Citaat:
hebben 2 maanden geleden een splitcdtje met Laternpoll uitgebracht... :o kan menig nederlands bandje heel wat van leren www.mp3.com/laternpoll |
Rise Against-coverband hadden ze wel iets later op de avond mogen plaatsen.
|
Citaat:
Beyond93 is een waardige afsluiter, hoewel ik denk dat de mannen van doof brood de show weer gaan stelen die zijn zooo grappig |
heb je een linkje ofzo?? enneuh hoe laat is het?
|
Citaat:
|
ik ben van de partij, ook al ist nie mijn muziek :p
|
fuck! ik had het ergens gelezen en toen wou ik gaan opzoeken waar silvolde in godsnaam lag maar ik was de atlas kwijt en toen heb ik er niet meer aan gedacht :(
|
ben benieuwd of de zanger rise against kan evenaren :)
te ver voor mij |
iemand nog geweest? :)
laatste 4 bands waren wel koel, rest was niet veel aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Hmz.. Laternpoll vind ik wel aardige goede muziek produceren (y) btw, Laternpoll.. die dudes probeerden toen volgens mij ook hun demo aan Fat Mike te geven maar Mike vond de band nogal een domme naam hebben :P anders was het een andere 'lantaarnpaal' ;) maar was toen met NOFX in de Melkweg. |
Citaat:
toffe gasten |
hehe hey tof, duz tog!
|
ja maar wie was er weer niet? willem...maar goed daar hebben we het al over gehad en ik heb het je al vergeven..al ben ik de volgende keer heel wat minder toleranter..:) maar masterblabla..( srry ben een beetje lui om precies je naam op te schrijven...srry )maar vond je het leuk? ik vond het op het laatst eignlijk pas het leukst..daarvoor was het ook wel leuk..ma ik vond de sfeer toen niet zo heel cool..wie vond jij het coolst? enne willem..tis een koe he??:)
|
Citaat:
maar twas wel gezellig ja, waren heel veel bekeden daar dus dat scheelde. Kingpin was nog wel koel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar stond jij ergens dan? (volgens mij wordet tijd dat ik deze naar dating verplaatst ofzo :p ;) |
ik woon in silvolde en mijn broer organiseerde het. Ik vond laternpoll egt kewl met lagwagon. Daarna in de p8 was het ook weer eens goed gezellig
|
Citaat:
trouwens? skycraper als in skycraper van Adhesive? |
Citaat:
wie ben jij dan? |
ja t was cool! grappig dat mensen hiervanaf wisten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer dat ik het nu pas lees :D naja t was misschien toch wat ver geweest.. :/
|
ik liep volgens mij wel overal maar vooral links in de hoek..khad een wit truitje aan met low lita enne kort donker haar..:s en gijs vond je de p8 leuk? ik vond het nogal tegenvallen nogal veel volgens mij..zelfs de mensen die veel gedronken hadden dus...ach ja meningen verschillen..ma twas wel leuk...dr komt ook een avond met dependent, selfisch, laternpoll en pnude..en volgens mij nog een band...ze weten alleen nog niet wanneer en waarschijnlijk in een cafe in doetinchem dus bij deze...ma tis allemaal nog niet zeker..zeg wel asl ik meer weet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |