![]() |
In Middelburg is RnB sinds kort verboden.
Ja. Echt waar.
Oke, 't gaat er nu NIET om dat 't om RnB gaat. Maar over het verbieden van muziek. De RnB is niet verboden omdat de teksten fout waren. Geen aanzetten tot geweld of wat dan ook. Nee, RnB is daar verboden omdat het 'fout' publiek aan zou trekken. Dat slaat toch nergens op? Ze verbieden toch ook geen voetbalwedstrijden.. Wat vinden jullie? |
Ik ben wel eens op een RnB feestje geweest, en het pubiel was idd erg fout :D
|
Een discotheek hier had dat ook met een r&b feest, meteen een schietpartij...
|
laten ze nualleen maar mensen zonder mag-schoenen en zodner bontkraag binnen? goede zaak!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga in middelburg wonen!! ;)
|
|
ben ook wel benieuwd naar een bron... ik geloof er namelijk absoluut niks van
|
Staat in de Volkskrant.
|
ik vind het wel grappig, eigenlijk
|
Citaat:
|
mogen ze hier in leeuwarden ook wel doen.
|
Hier in Assen zijn Bubbling party's niet meer toegestaan ivm een schietpartij tijdje terug...
Ik zit d'r niet mee :D |
Dan mogen ze gabbermuziek, metal en dergelijke ook verbieden en blijft er enkel mainstream bullshit over. Ga ze aanklagen omdat je gediscrimineerd wordt op basis van een onredelijk onderscheid tussen R&B en andere muziek. En vraag 'n leuke schadevergoeding. :) Je kunt immers nooit weten ;)
|
Slaat nergens op, kom op zeg ze gaan metallfeesten toch ook niet verbieden omdat daar foute mensen op af komen..
In iedere 'scene' gebeuren wel eens foute dingen, vechtpartijen maar om daarom maar die desbetreffende muzieksoorten te verbieden, werkt alleen maar averechts.. |
Alleen rodina kan een beetje normaal reageren..
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het vrij belachelijk, en het heeft verder ook absoluut geen zin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
moeten ze in heel Nederland doen
lijkt me een strak plan |
Muziek verbieden is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Ga mensen dan verbieden om een mening te hebben ofzo. Veel effectiever.
R&B verbieden daar en tegen is gewoon 'common sence'. Dit soort belachelijk winstbejagherrie zou door heel nederland verboden moeten worden. En het publiek gedeporteerd. |
Citaat:
|
lol@strafcorner :D
|
Citaat:
|
enorm belachelijk en fascistisch (n)
|
Ik blijf me soms in mensen hier teleurstellen. Maarja, ze zijn wel stoer.
|
ik blijf hier altijd lachen
|
wat een onzin (n)
straks is er underground RnB ik denk dat dit niet lang zal duren |
Citaat:
|
Citaat:
*lmao* :D |
Citaat:
Ik zie het al helemaal voor me. Tapetradende mongooltjes :D :rolleyes: |
Citaat:
bontkraag 1: heb je nog wat illegale shit voor me? kraag 2: ja man, de vetste shit op cassette. kraag 1: hoe heet het? kraag 2: r. kelly kraag 1: nooit van gehoord. |
Citaat:
romeo: have you got the stuff? kenny: have you got the cash? kenny: hier is de nieuwe cd van usher, romeo: je neemt me neit in de maling he? *kijkt of het echt authentiek is* -*er rijdt een auto verderop langs* kenny: snel geef me 100 euro, voordat we gepakt worden romeo: 100 euro? dat is wel veel kenny: weet je wel hoeveel meoite het me heeft gekost om deze cd NL binnen te smokkelen, geef me nu snel 100 euro of ik schiet je overhoop *opeens sirene en zwaailichten* kenny: shit! hier is de cd *pakt 100 euro* en nu wegwezen, en je hebt me nog nooit gezien |
Citaat:
|
ronduit belachelijk.. maarjah ik ga nu de volkskrant lezen, want ik vraag me af hoe ze dat willen doen :confused:
|
belachenlijk...
|
vrij idioot
als 't nu rnb-feesten waren waar vaak problemen zich voordeden, ok... maar om 'n muziekstijl te verbieden is dom |
dat heeft Rhinus dus verkeerd gelezen :) ze verbieden ook alleen maar de R&B avonden.... BIG difference :D
maargoed... de eigenaren van de disco's die die feesten organiseren moeten er voor zorgen dat er geen schietpartijen meer zullen voorkomen.. ze hebben ook de kans gehad dat te doen, maar het is niet gelukt.. niet zo gek toch dat de burgemeester het dan verbiedt!? :rolleyes: alleen ik denk dat de burgemeester het dan per disco moet verbieden en niet overal in Middelburg |
dan blijft alleen klassieke muziek over, of zullen de 65+ers ook aggressief worden na een potje flink inhaleren van hun zuurstoftankje? :D
|
Citaat:
|
Stel je voor..een leven zonder muziek like Marilyn manson, Smashing Pumpkins.. :eek:
|
Citaat:
|
stel je voor ze gaan ska concerten verbieden omdat er zo'n rechts publiek op afkomt.. zou maar zo kunnen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had trouwens wel een aanpassing gemaakt maar die was maar klein. |
Citaat:
@Rhinus: mijn eerste reply was ook serieus. |
Ik vind dat hoe mensuh zich gedraguh in discothekuh ofsow niet aan de muziek ligt....ligt aan hun hoe ze zelf zijn en niej hoe de muziek is :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |