![]() |
Wie is de beste dj???????
Wie vinden jullie het best binnen en buitenland???????
Mijn favoriet is 110% tiesto!!!!!!!! Ook scott Bond, Jeff Mills en ferry Corsten zijn Super |
Scott bond!!!!!!!! rulezzzzzzz
|
Binnenland trance: Johan Gielen en Armin van Buuren
Binnenland techno: DJ Estroe (Esther Roozendaal) Buitenland trance: Paul van Dyk en Nick Warren Buitenland techno: DJ Rush, Sven Väth en Dave Clarke |
*Binnenland Trance: Armin van Buuren,Ferry Corsten& Lucien Foort
*Buitenland Trance: Piet Blank & Jaspa Jones *Binnenland Techno: Miss Djax *Buitenland Techno: Mauro Picotto Beste DJ*s allertijden: Wipneus & Pim |
Mauro en Gielen zijn ook wel goed ja, vooral de nieuwe cd van Gielen, klinkt super(recorded)
|
Johan Gielen
zeker weten!! |
Citaat:
Of jij moet nog is goed gaan uitchecken wat techno wel is of ik ken te weinig van picotto.Maar voor zover ik weet is Picotto gewoon trance. |
binnenland: miss djax
buitenland: Dave Clarke met voorsprong. |
J-roon, Mar Y Sol, 100% Isis, Marcello, kortom alle CH (=Chemistry) DJ's
|
ik wou maar ff zeggu dat wipneus en pim grote sukkels zijn
en dj GUILLAUME uit someren is de beste someren is altijd de beste |
*Binnenland trance: Tiesto, Armin van Buuren
*Binnenland techno: Miss Djax, Michel de Hey *Binnenland hardhouse: Dana, Bas & Ram *Buitenland trance: Paul van Dyk *Buitenland techno: Dave Clarke, Ken Ishii, Jeff Mills.. aaahh.. teveel om op te noemen http://forum.scholieren.com/smile.gif *Buitenland hardhouse: Tom Harding, Mauro Picotto Maar er zijn nog zoveel meer zeer goede dj's.... |
Ik heb niet bepaald 1 favoriet.
Maar als ik er dan toch één moet noemen, staat Armin van Buuren op nummer 1 ! |
DJ TIESTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!
he is the BEST !!!! |
Citaat:
Met jou kan ik praten!!!!!!! |
Citaat:
|
Tiesto & Judge Hules
|
AAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTBBBBBBBBBB
& Klubbheadzzzzzzzzzzz |
Citaat:
|
he wijsneus
ga jij eens de liveset van atb luisteren van trance energy gewoon je mond houden. Weet je wie ook goed zijn. Carl cox en luke slater op SHOCKERS zo ook jantje smit???? |
Citaat:
En de Klubbheads zijn nou ook niet echt lekker. Ze draaien commerciele shitzooi, en als producers zuigen ze al helemaal aan alle kanten. Hetzelfde geld helaas voor ATB als producer. 9PM heerst de pan uit, maar alles daarna klinkt hetzelfde. Om maar te zwijgen over de laatste 'aanwinst', die meer weg heeft van een mislukte jaren 90 house track dan van een dansbaar plaatje. |
freaky E roeleert!
maar kwa pruduceren: Klubheads dj team!!!!!! hip hop don't stop common make the beat drop, hip hop dont stop....common ya'll turn it up!!! [Dit bericht is aangepast door M@TRIX (29-05-2001).] |
Ik vind de Klubbheads nou echt helemaal niks aan. Simpel dat deuntje van Dr Dre geript. Hun Klubbkings project vind ik wel leuker. La Di Da Di vink wel tof.
Maar als echt goede DJ, is errug lastig, de ene keer vind ik die weer goed, de andere keer weer een ander. Op het moment luister ik wel veel naar Judge Jules, klinkt wel lekker. |
buitenland:
CAPT'N TINRIB !!!! (hehe, wat een pleuresherrie..) JEFF MILLS, LUKE SLATER, CARL COX, PAUL OAKENFOLD.. binnenland: LUCIEN FOORT (oude skatevriend van me, UITGEROEPEN TOT TALENT VAN 2000 BINNENLAND..) MARCO V. DJ DENNIZZ en de slechtste DJ: MARK VAN DALE !!!!!! gadverdamme wat draait die gozer slecht http://forum.scholieren.com/frown.gif [Dit bericht is aangepast door italianboy (06-06-2001).] |
Citaat:
pardone hoor? Ik weet niet of jij die desire cd's wel ns gehoord heb, maar dat zijn echt supergoede albums; zoveel pumping nummer op 1 cd; ik zie t niet veel dj's nadoen.. |
Duh, het Klubbheads DJ Team als producer is echt wel belabberd. Het is gewoon ouwe koek, die soundjes kennen we nu wel.
De liveset van ATB op Trance Energy was alleen hard, niet goed. Die gek zoog aan alle kanten... Over die UK hardhouse, daar heb ik dus echt een hekel aan. Tinrib, Tom Harding etc. echt heel vervelende muziek vind ik dat...sorry maar ik kan er echt niet bij, geef mij maar gewoon echte techno zoals DJ Rush, Dave Clarke, Thomas Schumacher of Adam Beyer... En al die mensen die Oakie noemden: jullie vergeten de grootmeester van de UK-trance: Pete Tong. Misschien moeten jullie allemaal (m.u.v. Six4eight) maar eens alle Essential Mixes vanaf 1993 doorspitten, dan hoor je pas echt wie er goed draait en dat ook vanaf het begin blééf doen en wie er gewoon zuigt... Ik raad aan om te beginnen, de EMs van Scott Bond, Guy Ornadel, Sasha, John Digweed, Danny Tenaglia, Steve Lawler en natuurlijk Pete Tong |
Trance binnenland: Tiesto
Trance buitenland: Paul van Dijk Techno binnenland: Miss Djax Techno buitenland: Da Goose/Tomas Schumacher Drum & Bass: The Matrix Club binnenland: Erik E Hardhouse binnenland: JP Hardhouse buitenland: Tom Harding Dat zijn de GOEDE DJ'S. Verder geen gemiep luister naar hun muziek [Dit bericht is aangepast door The Bastard (31-05-2001).] |
Citaat:
Ik heb inderdaad het album Desire geluisterd, maar ik vindt het allemaal zo'n commerciele bass hebben. |
binnenland: Marco V
buitenland: Blank & jones |
Citaat:
|
Wat nou? Als je nou een normale argumentatie aangeeft waarom dat een lauwe post is...maar ik betwijfel of je dat kunt
|
Mark Jones rulezz!
|
ohohohoh, dr zijn echt maar weinigen die hier echt verstand hebben van goed draaien/produceren enzo. Bv: Klubbheads, zo commercieel als de ****** en die albums das gewoon kiezen wat t "cheesy" publiek wil. Verdiep jezelf eens goed in t producen/draaien voordat je zomaar een fav neerzet zonder argumenten.
|
Bartezzzzzz
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan weet jij niet wat de klubbheads nog meer produceren onder andere namen, maar echt wel veel verschillende geluidjes...waarvan sommige echt wel lekker zijn...ok, geef toe, de kenmerkende klubbheads-sound heb ik ook wel gehoord nu, is wel weer leuk geweest, maar er komt nog steeds een heleboel ander goeds uit de vingers van die lui...onderschat ze niet!!! en ff voor de duidelijkheid....hebben we het hier over producerende Dj's of meer over hoe ze draaien? maakt namelijk nogal een verschil he.... enne, als jullie nog een lekkerrr nummertje willen hebben....madelyne - deeper love....al wat ouder, maar wel lekker....ook goed, de nieuwe van loop 35...simplistisch maar leuk om op uit je dak te gaan.... en de beste Dj ben ik...(lol)... |
Citaat:
wist je niet dat de klubbheads meer dan 6 platen labels hebben... alles dat ze onder klubbheads uitbrengen gaat commercieel..dat moetje juist zo min mogelijk luisteren! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
|
tjah....je kan er weinig tegen zeggen....dat nummertje van barthezz is best lekker....maarja....commerciele eendagsvlieg....waar zie je dat nou nog meer de laatste tijd??
|
Ja Pjotr, het ging er om wie de beste DJ is. Naar mijn weten heeft Barthezz 1 nummer geproduceerd, en is dus geen DJ....
|
The one and only : TOM HARDING http://forum.scholieren.com/smile.gif
En Capt'n Tinrib http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
ik blijf bij klubbheads
als je alleen het platenlabel DNA kent is het bagger maar probeer blue trance, blue white, blue, white, verydisco, ultimate seduction.. deze zijn meesterlijk goed.. een must voor elke DJ |
Citaat:
idem....beetje dancecharts bijhouden he... |
Citaat:
|
Ferry coster
|
een vriend van me is dj en moet met de tilburgse kermis draaien in de zino .
|
Citaat:
als hij goed is ken ik m maar klubheads still rulez |
Citaat:
|
Citaat:
|
carl cox
jeff mills |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |