![]() |
Celeron 333 en een TNT2/M64 32Mb, kan dat??
Ik ben dus vna plan om een pc te verkopen, maar wil m voordat ik m verkoop nog ff uitbreiden naar een 32mb videokaart (TNT2/M64 32Mb), heeft dat zin???
Of is 333mhz daar te weinig voor?? |
Je wilt hem nog uitbreiden om hem daarna te verkopen? :confused:
Waarom zou je dat nou doen? En om antwoord te geven op je vraag: Een 333 mhz werkt inderdaad met een TNT2 kaart. |
Tuurlijk kan dat, waarom niet? Maar bedenkt wel van te voren, is die kaart het waard om in die pc te stoppen? Je zou die Celeron processor evt. kunnen vervangen door een Pentium 3.
|
Citaat:
Dat kind wil spellen spelen ofzo(niet de nieuwste, egwoon uit t jaar 99 2000 enzo...) Oke :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is bovendien een WINKEL, goede zaak, en hij werkt wel dus (y) en als ie kapotgaat nadat ik m verkocht heb is dat mijn probleem niet toch :p hij is 20 euro, maar verkoop de comp voor 325 (celeron 333, 128mb, 5gb, 32mb video, 15'' monitor, toetsenbord en muis) |
Citaat:
|
Citaat:
isvoor een klein kind weetje, egwoon wat brakke spelen spelen enzo that's it :) 30gb voor 75 euro is wel duur hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat kan mij t verder boeien of t veel geld is.. die persoon heeft t er voor over dus :) :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |