![]() |
Massages
worden meiskes opgewonden van massages???
als ik er een krijg kan ik mijn ding nauwelijks controleren! :) |
over t algemeen reageren meisjes en jongens wel op dezelfde prikkelingen hoor, maar je moet kijken of t bij jou vrienidn ook zo is
|
zijn er manieren waaraan je dat merkt bij meisjes?
meestal word ze heel rustig terwijl bij mij da ding op springen staat! |
nou als dat bij mij gedaan wordt moet je ff voelen... wor ik meestal ontzettend nat van en je ziet het misschien aan mijn gezicht ofzo... hehehe ik wor er echt wel opgewonde van
|
Citaat:
waar worden vrouwen het liefst gemasseerd? :confused: |
overal..... heheheh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
masages zijn volgens mij op een aantal dingen na wel bijna 't lekkerste wat d'r is... dan lig 'k ech te geniete hoor :)
|
Massages zijn echt jummie :)
|
nooit een massage gehad. wixxer welk gedeelte masseert ze dan?
|
Citaat:
|
Die van mij wel.
|
Dat hangt er vanaf waar en hoe 'ie masseert hé ? :)
Van alleen mijn rug masseren word ik niet gelijk opgewonden, wel van het idee dat zoiets toch tot seks leidt. :D |
Hmm gemasseerd worden is echt superr!! Maar meestal masseert mijn vriend alleen mijn nek-schouders-rug omdat ik daar vaak last van heb... Das niet echt opwindend alleen heel ontspannend.
Maar waar masseren mensen dan dat de ander er zo opgewonden van raakt? Meer een erotische massage dan ofzo? (= massage waarbij alle plaatsen op je lichaam worden gemasseerd volgens zo'n site) |
Citaat:
|
Citaat:
|
als er nog iemand goei technieken kent, altijd welkom!
|
Citaat:
als m'n vriend me masseert, dan doet-ie dat vooral om me aan te kunnen raken, en dan is het wel opwindend... toen de vriendin van een vriend van me, me afgelopen zomer masseerde, was daar niets opwindends aan, want zij deed dat vooral omdat ze vond dat ik gestressed was... |
Citaat:
Maar als er nog iemand goei technieken weet staan ofzo posten maar! (y) |
een goeie vriend van me kan echt heel goed masseren en ik weet zeker als mun echte vriend dat zo lekker kon dat ik super-opgewonden ervan zou worden...
|
Ik hoor m'n vriendin ook nooit klagen als ze gemasseerd wordt...
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |