![]() |
Schuren hoe PRECIES??
Iedereen weet wel wat schuren is natuurlijk, maar hoe doe je het PRECIES??
Wie is ervaren??? hehe Dan bedoel ik dus voor de jongen, waar laat een jongen zn handen enz enz... Ben ik weleens benieuwd naar hoe jullie het doen |
Ben je der nog?
|
Handen altijd op de billen van de dame. Beetje knijpen mag ook best.
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Nou kan het zijn dat ik een beetje moe ben enzo van gisteravond.. maar waar de fuck hebben jullie het over..?
|
Schuren?
|
schuren is voor breezer sletjes, trieste zooi, gewoon lekker stampen, springen en gek doen
|
Citaat:
|
hmmzz je handen ? hou ze laag bij dr heupen, of 1 hand op dr heup, ander in de lucht, of alle 2 handen in lucht , beetje mee bubblen op de muziek...
zorg dat je ritme houdt ;) |
Schuren is voor geile jongetjes en meisjes
En RnB mensen. |
Citaat:
|
idd, hou je handen bij haar heupen. En beweeg op het ritme van de muziek. Beetje rondbewegen en als het kan kan je ook steeds meer door je knieen gaan :D (moet zij natuurlijk dan ook doen)
Hmmm....verstaat iedereen iets anders onder 'schuren' of...lijkt dat maar zo :confused: |
Citaat:
|
als je in discotheek staat en een meisje staat beetje met haar kont tegen je te schuren aan de voorkant..leg je gewoon je handen op haar zij of heupen..naar mijn mening als je dit bedoeld
|
Mag je haar in plaats daarvan ook gewoon slaan?
|
of wegduwen, of je glas bier over haar legen gooien (wat ook wel zonde is :D)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe gaat rimmen eigenlijk?
|
met schuurpapier over het te schuren oppervlak wrijven.
Sorry, kon het niet weerstaan :D |
Puhh ik moet t niet hebben als zomaar een of andere jongen tegen me aan komt schuren, jak, ben ik niet echt van gediend, want meestal zijn het dan van die vieze ventjes. Als het nou echt een leueke jongen is wil ik nog wel een uitzondering maken hehe maar de meeste jongens kunnen toch geen ritme houden, en ik moet altijd ruimte hebben om te dansen!
|
Citaat:
Juah, precies! Ik gebruik zelf altijd een houten blokje waar ik het schuurpapier omheen vouw, zodat je meer grip hebt! Een schuurmachine vind ik trouwens wel makkelijker... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok ok ok, OF je schuurt op de normale manier (schuurpapier)
of je legt je handen op de buitenkant van der benen, of op der billen of op de voorkant van der benen of ... ergens anders, verzin het, je komt er wel uit (nu weet ik endlich wat schuren is en wat ik ooit wel eens doe :/) en het is idd voor de iets meer geile mensen :p |
Wie kent verfafbranden?
|
|
Schuren doe je alleen tijdens "doe het zelven", niet in een uitgaansgelegenheid. (n)
|
Citaat:
nee serieus... dat vind ik wel zo goor. Van die geile jongens en meisjes die dan tegen elkaar gaan rijjen... bahbah |
Citaat:
|
Citaat:
Nee schuren in een disctheek vind ik niks. Kan het meestel niet weerstaan om zulke mensen uit te lachen. |
niet
|
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout
echt waar...... |
Tip: Doe het alleen als het meisje het ook wilt of het er 100% zeker naar uit ziet dat zij dat wilt (als ze je ook aanraakt enz.)Ook wel handig als je beiden sowieso aangeschoten bent. Zo niet, dan kun je van haar een pets verwachten als zij het niet wilt, maar jij wel :P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |