![]() |
pijpen!!!
Waar, Wanneer en onder welke omstandigheden! :eek:
|
Offtopic: Ik heb gehoord van het gezegde "vragen staat vrij" maar jij stelt wel een hele hoop vragen... :rolleyes:
|
eerst heb je t over je eerste pijpbeurt en dan vraag je op welke manier kwam je er voor het eerst aan
wat wil je nou eigenlijk weten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar je eerste pijbeurt en wanneer je je eerste pijbeurt :eek: |
wanneer weet ik niet precies meer, maar dat moet tussen juni2001 en juni2002 zijn geweest, gok augustus. t was in het bed van mijn ex-vriendin door mijn ex-vriendin en t was hemels, hoewel ze wel steeds beter werd :)
dit bedoelde je, topicstarter? graag gedaan hoor |
Citaat:
|
Ik denk dat het mij nooit zal gebeuren :(
Maar ja, gepijpt worden is ook niet alles. |
Uhm... ik heb mijn ex-vriend gepijpt ergens in oktober 2001 ofzo en ik vond t maar niks. Gelukkig kwam hij niet klaar :D Owja en we lagen in zijn kingsize bed...
|
Citaat:
|
met wie? mn huidige vriend :)
wanneer? een maand geleden ofzo :o waar? bij hem thuis |
Geen idee meer.
|
Het was in mei 2001. Ik was egt ontzettend dronken en zou blijven slapen bij een vriendin samen met nog wat andere mensen. Toen ik daar aankwam was daar een meisje wat ik die avond wel interessant vond. We zijn in een aparte kamer op een bank beland, maar ik was veel te dronken, ik kwam er noet eens van klaar!
Tweede keer was als veel beter (ander meisje) en de derde keer weer veel beter (weer ander meisje). |
Ik was toen 15 en op een slaafeestje. Ik kende dat meisje niet zo lang maar blijkbaar lang gnoeg voor een pijpbeurt. Eerst gewoon onder de dekens midden in de kamer. Later op wc afgemaakt.
ERG lekker :D |
wie? mijn huidige vriend
waar? bij hem beneden in de huiskamer wanneer? ergens oktober 2001 ('s nachts), na t uitgaan bezopen. (zo fout) was wel lekker en vooral grappig. |
hmmm was heerlijk. het voelde net alsof je aan het vrijen was maar je hoefde niks voor te doen
|
Dat was vorige week,
toen ik een oude schoolvriendin, die me nooit terugmailt, eens op ging zoeken op haar school, waar ik vanaf ben, maar zij nog niet. Ze heeft me toen gepijpt in de toiletten. Ze zit hier ook op het forum trouwens, maar ik zal haar naam maar niet zeggen omdat ze al zo'n 53 weken een vriendje heeft dat hier ook zit. Het was trouwens heerlijk. Ze is duidelijk geoefend. En ze slikt door! |
ehm, dit gaat natuurlijk over eerste keer dat ik iemand pijpte, niet over eerste keer dat ik gepijpt werd, want dat kan niet, want ik ben een meisje
januari 2002, ex-vriend (die toen natuurlijk nog niet ex-vriend was), op zijn bed, ik werd er misselijk van :P |
Citaat:
Was dat tijdens het pijpen of na het doorslikken? |
wixxer even een vraagje..
kotsen het mooiste wat er is.. :confused: (gaat over je sig als je het niet snapt) |
eerste keer da'k iemand gepijpt eb...
euhm, is ongeveer een maand of twee geleden... was na een fuif (ergens rond 1u 's nachts) op een speelplein :rolleyes: (ter verduidelijking: we waren niet zat en we hebben et wel bewust gedaan!) anyway, hij dacht echt da'k da al meer gedaan had (héhé, complimentje gekregen!!), maar da was dus nie het geval (trots op mezelf! ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar k moest niet overgeven ofzo hoor:) |
Citaat:
Citaat:
Ozzy Osbourne: "He's just a dreamer...tralalalala" |
Citaat:
Waarom zég je zoiets!? |
zomervakantie
in mijn tentje erg genoten ;) |
Hmm.. de eerste die ik gegeven heb is niet de meest plezierige geweest en die vergeet ik dan ook liever (kom op, ik was twaalf, hij in de dertig, ik wilde niet, hij wel, dus dan heb je het juiste beeld wel voor je).
Maar goed, de eerste waarvoor ik koos was... geen idee wanneer, toen ik 16 was ofzo, bij mijn huidige vriend. Ik vond het in eerste instantie wat huiverig (lees wat hierboven tussen haakjes staat) maar 't viel erg mee en ik vond het best leuk :) |
met wie?
met mijn allereerste scharrel(n) wanneer? ueh toen dus jah, rond mijn 17e dus (n) waar? euh weet ik veel, bij hem geloof ik(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en als je 1 leven gered hebt heb je de wereld gered |
Citaat:
|
Hmmm...even denken....
2 maanden geleden hier op mijn kamer... (eerst flink dronken gevoerd uiteraard :D ) Tja...het was....euh.......apart? :D |
Citaat:
|
nouw ik was 15 en hij werd die dag 16, had net 2 maandjuhs ofzo met em
het was savonds op zijn kamer met de visite beneden ;) en zeker leuk :P (beetje aangeschoten btw, maar ik had het al van te voren bedacht :D ) |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
(ik ben dus een meisje)... de eerste pijpbeurt die een jongen van mij kreeg was gek, onwennig, maar niet vies ofzo... ik had kokhalstaferelen verwacht maar dat bleek niet het geval :)
Het is cool om een jongen op te winden!! (y) Kus, Kronkel. |
Waarom wil je dat weten, kun je je er dan op rukken ofzo?
Maar goed om je een plezier te doen, het was bij haar thuis op haar kamer terwijl haar ouders beneden zaten en het was lekker. Zo goed? |
gegeven: 11 februari 2001
omstandigheid: bij hem thuis ervaring: mijn zenuwen kregen een eigen leven, en ik genoot er toen nog niet van. |
Wanneer?: 4 maanden geleden
Met wie: mijn ex vriend Waar : in mijn bed |
januari 2001
met mijn ex op mijn bed |
2/3 maanden geleden
huidige vriend eerste keer onwennig..nu vind ik het wel leuk.. (geweldig is ook wel weer overdreven) |
ff semi-offtopic, de topic starter heet wixxer, en laat wicksen nou toevallig duits zijn voor aftrekken..... (n)
|
Citaat:
hahahaha mag je haar niet ofzo? dat je ff dr bij meld dat ze veel geoefend heeft.. :eek: :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |