![]() |
nacht en avondwerk.....
hey allemaal
mijn vriend gaat op dinsdag en woensdag nachtwerk doen bij een hotel, en maandag donderdag en vrijdag als pizzabezorger ook savonds van 4 tot 9 dus ken m dan doordeweeks nie meer zien.wat vinden jullie hiervan, kheb er wel wat van gezegt en toen zij hij dat de weekenden er ook nog waren..graag jullie reactie hierop wat vinden jullie hiervan en zou je een week zonder je vriend/vriendin kunnen? |
De grootste reden waarom het uit is tussen mij en mijn vriendje... hij werkt vanaf ongeveer 8 uur s avonds tot midden in de nacht, overdag slaapt ie tot eind vd middag. Je kunt het proberen maar het is heel irritant, bij ons leidde het tot (te) veel frustraties :(
|
tuurlijk kan ik dat, voor een week is dat toch geen ramp of wel?
|
Citaat:
|
Mja, ik zou er zelf geen probleem van maken, als ie in een hotel gaat werken kun je daar toch best even langs gaan?
Nou ja, een vreindin van mij heeft een relatie met een jongen die in het weekend dus barman is op vrijdag en zaterdag, dus dat is dan overdag slapen/lui zijn etc.. Doordeweeks had ie eerst dus ook een baantje in een hotel etc. Nja, ze gaat gewoon vaak bij em langs, en ziet em tussendoor nog zat Pizza bezorgen van 4 tot 9, dan kun je hem daarvoor/daarna toch gewoon nog zien of ben ik nou raar??? En ik heb nu geen vriendje, maar zou ik dat wel hebben zou ik wel een week zonder hem kunnen.. Ik zou hem, in jouw situatie, tussendoor nog wel af en toe voor heel eventjes zien enzow.. |
Citaat:
|
nou ja... jullie hebben het hele weekend nog zegt ie... vind wel dat ie gelijk heeft... ik bedoel lijkt me nogal verstikkend als je je vriendin echt elke dag MOET zien... nou ja spreek overigens niet uit ervaring ofzo... maar het lijkt mij zo he...
|
Citaat:
Ik heb dus zelf evenzogoed een druk leventje, en vind dat ook heerlijk. Een vriend met dan ook een druk leven, is dan denk ik voor mij makkelijker omdat ik dan niet zit te niksen denkende, ah was hij maar hier/ |
Zoiets heb ik ook een tijd gedaan, en dat ging toen prima, overdag slapen tot een uur of 4 dan naar vriendin, daar blijven eten, en uurtje of 10 richting werk, zie je elkaar toch regelmatig, doordeweeks moest ze toch naar school overdag, kon ik mooi slapen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |