![]() |
mijn konijn! MOORTJE
he mensen ik ehb een vraagje over mijn konijntje.
alles waar ze aan kan bijten bbijt ze aan maar het probleem is ze eet het ook op! wat kan ik daar aan doen want ze heeft toch haar beweging nodig enik heb alleen balkon.(wwon in eigen apprt.) en ze eet ook krant kan dat kwaad? groetjes chretienne |
Voor hamsters heb je puimsteenblokjes. (Ik weet niet zeker of ze zo heten. Maar ze zijn wit en je kan ze gewoon bij de dieren
winkel kopen). Dat kan je misschien ook bij jouw konijn uitproberen, dat is namelijk ook goed voor zijn tanden. |
ze heeft al een knabbel stok. waar ze wel iets mee doet.
groetjes chretienne |
Mijn konijn eet ook karton en papier en hij leeft nog steeds. Het is natuurlijk niet gezond, maar een beetje kan volgensmij geen kwaad.
Ik kan je jammer genoeg niet vertellen wat je eraan kunt doen, anders had ik die methode zelf ook al lang toegepast. |
eet jou konijn ook plastic enzo? ze eet echt alleen neem maar letterlijk.
groetjes chretienne |
Kan je dat niet voorkomen door te zorgen dat ze genoeg te knabbelen heeft? Wortels en stro ofzo?
Ik zou anders ook niet weten wat je eraan kan doen. |
ze heeft 2 staafjes met hout erin en erom heengroente of van zon honing knabbel stiks ze heeft hooi ze heeft een handoek en ze krijgt geregelt krakkers enzo en er ligt een stok in haar hok en nog niet genoeg!
groetjes chretienne |
Citaat:
Ik zorg er voor dat ik heel weinig spullen op de grond heb staan wanneer het konijn uit z'n hok is. Is je konijn(enhok) altijd voorzien van hooi? Een konijn moet namelijk altijd hooi kunnen eten. Ik heb gemerkt dat 't beestje meer andere dingen eet wanneer het hooi al enige tijd op is. |
dank je wel eva ik denk ook dat dat de enige oplossing is ja zo min mogelijk op de grond hebben staan waar ze aan kan knabbele
groetjes chretienne |
krant eten is volgens mij niet erg gevaarlijk, alhoewel ik ook ergens heb gehoord dat de drukinkt giftig is...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |