![]() |
fitness?
hallo mensen, ik zou opzich best wel ff een paar maandjes willen fitnessen ineen fitness school. Weet iemand een goeie in Amsterdam? En wat kost zoiets dan? alvast tnx
|
kijk eens op www.goudengids.nl :)
|
'het mag hier dan wel geel zijn, het is niet de gouden gids'
© :confused: |
hmz..... :mad: t is bijna allemaal vanaf 18 jaar toegang...mogen mensen als ik dan niet hun zelfvertrouwen en lichaam verbeteren???? :confused:
|
Citaat:
achja, ik kan fitnessen aan 60€ voor een half jaar, goeiekoop he :) (fitness van universiteit (y) ) nu alleen nog pasje halen :rolleyes: en goesting hebben |
Zoeken is soms wel moeilijk.
|
sport ->
|
Citaat:
|
Nope, ik fitness, maar nie in Amsterdam. :):p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en jij speelt hockey in amsterdam...:p |
Citaat:
Maar goed we gaan off topic... :p (A) |
ik weet geen fitnesscentrum in Amsterdam, want we hebben een gratis fitnesscentrum op school. :p :D
|
hoppa, zometeen weer naar die gestoorde anabolen (?) kerel
|
/fitnes /say fitnes daar word je groot van en breed dus vallen de meisjes op je, ik heb nog niet een meisje gehad maar ik zie ze wel kijken af en toe hehehehhe
/fitnes2 /say moet je wel heel veel van zweten ja! maar je krijgt er wel een wasbordje van en dat vinden de meisjes weer luek! /fitnes3 /say mijn grote broer doet dat ook!!! :D:D:D:D:D hij heeft ook verkering met zo'n cheerleader!!!! /fitnes4 /say en ik wil graag anbolen gebruiken! wie weet goede anbolen vreind van me vertelde of rusisse? /fitnes5 /say dat bush slechte dingen doet is een leugen van die geitewollesokkenfiguren!!! ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |