![]() |
ervaring of niet???
Wat hebben jullie het liefst? Seks met iemand die al ervaring heeft of met een maagd???
|
Doe maar iemand met ervaring. Met zijn tweeen prutsen is al helemaal niks :/
|
Voor de sex iemand die ervaring heeft
en als je van iemand houd maakt het natuurlijk nix uit |
geen idee, heb het alleen met een meisje met ervaring gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen. het lijkt me echter wel heel speciaal een meisje te ontmaagden, maar dat is weer een heel ander verhaal
|
Mja, mijn vriend heeft minder ervaring dan ik en ik heb ook niet echt veel ervaring.. Maar ik vind het wel leuk zo, soms lekker klungelen maar daardoor samen ontdekken wat we allebei fijn vinden etc..
|
Ik doe het het liefste met iemand die al ervaring heeft, waarbij ikzelf het liefste de passieve rol vervul, dus zij boven en ik onder.
|
Sex is vies.
|
In theorie? Ervaring, iemand die weet wat ie doet.
|
Liever een vaste hand dan een paar prutsende vingertjes.
|
100% Maagd. :p Mijn vriendin is uitzonderingkje :) :o
|
een man met ervaring!!!
is errug fijn :D |
het liefst geen ervaring. ik heb wel al ervaring maar dan lijkt het alsof ik het goed doe :D
|
Ach, het is wel leuk als ze ietwat knoeit. Op haar trui of op haar neus of op haar huig. :D
|
Prefereer een maagd...
(Maar t zou me niet zo héél veel uitmaken...) |
ervaren iemand, ik heb 2 maagden gehad en 1 met ervaring, met ervaring is lekkerder :D
|
maakt me niet uit... als persoon maar bereid is om samen met mij meer ervaring te krijgen:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonder ervaring... Mijn ex-vriend en ik hadden elkaar allebei ontmaagd en dat was dan weer nie zo'n succes... Maar ik heb mijn huidige vriend ontmaagd en voor mij was t echt alsof ik voor de tweede keer ontmaagd werd, omdat ik met mijn ex nergens over praatte enzo, en de sex dus ronduit slecht was.
Als je allebei weinig of geen ervaring hebt kun je samen vanalles ontdekken en das juist zo fijn, dan weet je meteen precies wat de ander lekker vindt en wat nie. |
Liefst iemand met ervaring. Iemand ontmaagden is leuk om een keer gedaan te hebben, maar met iemand met ervaring is veeeel lekkerder. Het 'elkaar ontdekken' heb je tóch wel, iedereen is immers weer anders, daar heb je geen maagd voor nodig.
|
Citaat:
|
als ze maar wild en lief zijn ,, dan speelt de ervaring geen rol
|
het liefst zonder ervaring... vindt het een nare gedachte dat ze al dingen met andere gedaan zou hebben...
|
ervaren...
bwa 't is niet echt een afknapper als het niet zo is hoor |
Ik heb tot nu toe alleen 'ervarenen' gehad.
Lijkt me eigenlijk ook niet zo tof met een maagd, ik heb liever iemand die weet wat hij doet en mij kan verwennen. Ik zou niet graag met zo'n kluns in bed liggen. Hoewel...Dan zou ik hem wel een onvergetelijke eerste keer kunnen bezorgen; ik ben immers een zeer rijpe vrouw!:p |
mjah maakt mij niet uit:)
|
Citaat:
|
Ik heb mijn vriend ontmaagd maar klunzig is hij vérre van.. Jongetjes zijn soms erg geinteresseerd in dat soort zaken, hij dus ook.. heeft volgens mij veeel ervaring opgedaan in spannende boekjes etc.. Hij wist érg goed wat hij moest doen, dus tja...
|
Citaat:
|
Citaat:
en ex-vriend werd maar een héél klein beetje minder klunzig naarmate hij ervarener werd... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |