![]() |
ik zoek een goede gezichtstonic
ik heb een vette huid en wil een niet al te dure tonic om mn gezicht schoon te maken.. heeft er iemand een goed idee? want ik heb geen zin om mn geld te verspillen aan een die toch niet goed blijkt te zijn, snapt u :)
|
diadermine
|
Ik heb spul van Nivea, een gezichtsmelk en een tonic.. Roze tonic, is fijn spul!! Ik zal eens kijken hoe het heet :)
Je hebt ze voor de droge & gevoelige huid én voor de normaal of gemengde... Ik heb dus de eerste, ik denk dat de tweede voor jou wel goed is :) |
Van Laboratoire Garnier, blauwe poriënsluitende tonic. Ik heb zelf een droge huid dus voor mij is het veel te agressief, maar mijn zusje vindt hem geweldig.
|
uhhhhhhhh. tonic is toch zowat het zelfde als lotion? :confused: dat sluit altijd je poriën hoor :D :D
Clean & Clear die rode |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik Dove (zowel tonic als reinigende melk)
Ik heb een droge huid, maar hij is geschikt voor alle huidtypen... |
Citaat:
|
ik heb hele goeie van oil of olaz (active beautifluid, ziet er roze uit), als ik dat op mn vette huid smeer dan wordt ie echt zacht van.
maar ik denk dat die wel duur is, kzou't ni weten mijn zus heeft korting (personeel P&G) |
Citaat:
|
nivea facewash
blauwe tube voor mannen en witte voor vrouwen geloof ik lekker spul en werkt goed |
Ik gebruik al jaren de facewash & tonic van Lancaster. Allebei
in mega grote flacon, dus je doet er heel erg lang mee & tis erg goed als je een vette huid hebt. Het kost ongeveer 11 euro per flacon. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |