![]() |
kzit er toch wel meej, dus toch maar n topicje erover....
ok ik hoop dat ik jullie niet verveel,
ik overwoeker dit forum momenteel;) maar niet alleen L&R maar toch wel veel L&R :( maargoe.... 2 the point issut jullie weleens overkomen dat jullie iemand ontmoetten.... en dus niet in een disco, gewoon laten we zeggen 'ergens' (kwil niet herkend worden hier door bekenden dus vandaar) en dat jullie toen meteen die avond al heel erg naar elkaar toetrekten en je hem/haar eigenlijk wel erg leuk vond? Na 1 avond/ dag dus..... en betekend het iets als jullie na 2/3 maanden nog steeds sms-en? terwijl jullie elkaar na die avond/dag nooit meer gezien hebben?:S:S:S:S:S:S:S of betekend het niets en is het enerzijdse beleefdheid? want kijk.....kheb heel vaak gevraagd van zullen we elkaar weer zien en hij ook wel maar tis er nog nooit van gekomen:S :confused: knuffels...... |
Ligt eraan. Wat staat er in die sms-jes? Communiceren jullie ook nog anders dan via sms?
|
vooral de 1ste behoorlijk klef tog wel:S
nah we hebben wel behoorlijk gebeld, maar op gegeven moment kreeg ik er genoeg van, omdat t toch zinloos werd.... we sms-en nu nog btje oppervlakkig....:S |
Het kan ook zijn dat hij je aan het lijntje houdt, maar laten we even niet van het ergste uitgaan :o
Waarom werd het bellen zinloos? |
euhm jah t was wel leuk....
en ik denk als ik nu met m zou bellen, moet ik wel over een soort drempeltje heen, dat wel.... kwenie wat het was. op een gegeven moment kwenie.... hij nam wel de tijd voor me altijd enzow.... jah wtje wat t was, kbelde hem te vaak, vond ik enne jah t schoot toch niet op zow:S i mean...... hij vroeg wel vaak van spreken we nog af? maarre op 1 of andere manier kwam t er niet van.... lag ook aan mij, maar toen heb ik dat bellen een btje af gehouden, omdat tjsah.... ik schoot er niets van op werd er ongeduldiger van ging ervan claimen:S |
"hij vroeg wel vaak van spreken we nog af?
maarre op 1 of andere manier kwam t er niet van.... lag ook aan mij" Lag ook aan jou? Wat deed je dan? |
meerdere dingen.....
kwas niet alleen degene met een volle agenda, maar toch.... en ik had ook zoiets....hij woont nie egt dichtbij.....en ik wilde t ook stilhouden steeds:S maar dat had weer een andere reden, maar die hou ik liever voor mezelf.... maarre er was nog iets waar ik wel btje mee zat eerst, maar daar kwam ik later pas achter, dattie 2 jaar met me scheelt:S (15) praat ik t nu mezelf aan of issut mn eigen schuld dattie nu bjte zow doet?:S:S:S |
Citaat:
Stuur hem anders een smsje dat je het jammer vindt dat jullie contact nog maar zo oppervlakkig is en dat je hem graag weer wilt zien? Of bel hem, is beter. Je ziet dan vanzelf hoe hij erop reageert. Het leeftijdsverschil en de afstand zijn dingen waar je zelf over moet nadenken. |
ik zou iets concreets voorstellen als ik jou was......., en als je twijfelt over de afstand moet je het toch maar doen vind ik, anders krijg je later zo'n 'wat was er gebeurt als.....' gevoel. Heb ik ook gedaan, het werkte niet (dat was holland-rome dus dat is wel extreem, wist ik ook wel van tevoren) maar ik heb er geen moment spijt van, ben zelfs blij dat ik het gedaan heb.
|
jah.......................
eigenlijk heb je wel gelijk:S kweet t niet:S maybe wil hij dat wel helemaal niet:S knuffels.... |
laat ik t dan toch maar zeggen:S
hij heeft een gedragsstoornis zeg maar...:S |
kwil de ziekte zelf niezow graag noemen,
maarre kzag dit woordje ergens in een topicje... maar dat heeftie wel:S naja:S:( |
euhm wtje doe er maar een slotje op:S
kkan t hier beter met mn vriendinnen over hebben..... tis teveel verhaal anders..... lama:) sorry... knuffels....... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |